Handel

Stokrotka otwiera 300 sklep

Czwartek, 01 października 2015
1 października 2015 roku sieć Stokrotka otworzy przy ulicy Ułanów 10 w Lublinie kolejny franczyzowy market. Franczyza to nowa linia biznesowa Stokrotki, dynamicznie rozwijająca się w tym roku.
Market w Lublinie przy ulicy Ułanów 10 będzie to już 300 placówka detaliczna sieci. A na tym nie koniec... Stokrotka osiągnęła w bieżącym roku rekordowe w swojej historii tempo otwarć. Sieć przewiduje, że powinna zakończyć ten rok z ilością nowootwartych placówek zbliżoną do 100.

Powierzchnia sprzedażowa nowej placówki w Lublinie wynosić będzie około 300 mkw. Obiekt otwarty będzie od poniedziałku do soboty w godzinach od 6.00 do 22.00 oraz w niedziele w godzinach od 9.00 do 21.00.

Stokrotka przygotowała na dzień otwarcia liczne atrakcje. Dla dorosłych sieć zaplanowała szereg promocji cenowych. Na najmłodszych czekają zabawy i konkursy z nagrodami, a dbać o nich będą maskotki sieci: Rodzina Krotków.

***

Stokrotka Sp. z o.o. stanowi część detaliczną Grupy Kapitałowej Emperia, której koordynatorem jest Emperia Holding S.A. notowana od 2002 roku na Giełdzie Papierów Wartościowych.

Stokrotka Sp. z o.o. jest spółką z polskim kapitałem i bogatymi tradycjami polskiego handlu detalicznego. Powstała w 1994 roku w Lublinie. Pierwsza placówka detaliczna tej sieci rozpoczęła swoje funkcjonowanie w 1996 roku w Łęcznej koło Lublina. W ciągu dwóch dekad Emperia Holding S.A. prowadziła dynamiczny rozwój sieci Stokrotka na terenie całego kraju. Zaowocowało to pojawieniem się na polskim rynku jednej z największych sieci detalicznych w Polsce będącej obecnie operatorem 300 supermarketów i marketów Stokrotka zlokalizowanych na osiedlach, w mini-centrach i galeriach handlowych w całym kraju.

„Stokrotki” mają do zaoferowania swoim klientom ofertę asortymentową, nawet kilkakrotnie szerszą od placówek dyskontowych, w której szczególny nacisk położony jest na produkty świeże: pieczywo, wędliny, owoce i warzywa oraz artykuły spożywcze, kosmetyki, chemię i alkohol. Dopełnieniem tej szerokiej i zróżnicowanej oferty są produkty lokalne, wytwarzane w regionach, w których zlokalizowane są sklepy Stokrotka, a także produkty należące do marki własnej. Wszystko to gwarantuje klientom supermarketów i marketów Stokrotka możliwość wygodnego dokonywania codziennych i okresowych zakupów zaspokajających ich potrzeby w myśl hasła „Zakupy jak z płatka”.



tagi: Stokrotka , franczyza , market , Lublin ,