Market w Lublinie przy ulicy Ułanów 10 będzie to już 300 placówka detaliczna sieci. A na tym nie koniec... Stokrotka osiągnęła w bieżącym roku rekordowe w swojej historii tempo otwarć. Sieć przewiduje, że powinna zakończyć ten rok z ilością nowootwartych placówek zbliżoną do 100.
Powierzchnia sprzedażowa nowej placówki w Lublinie wynosić będzie około 300 mkw. Obiekt otwarty będzie od poniedziałku do soboty w godzinach od 6.00 do 22.00 oraz w niedziele w godzinach od 9.00 do 21.00.
Stokrotka przygotowała na dzień otwarcia liczne atrakcje. Dla dorosłych sieć zaplanowała szereg promocji cenowych. Na najmłodszych czekają zabawy i konkursy z nagrodami, a dbać o nich będą maskotki sieci: Rodzina Krotków.
***
Stokrotka Sp. z o.o. stanowi część detaliczną Grupy Kapitałowej Emperia, której koordynatorem jest Emperia Holding S.A. notowana od 2002 roku na Giełdzie Papierów Wartościowych.
Stokrotka Sp. z o.o. jest spółką z polskim kapitałem i bogatymi tradycjami polskiego handlu detalicznego. Powstała w 1994 roku w Lublinie. Pierwsza placówka detaliczna tej sieci rozpoczęła swoje funkcjonowanie w 1996 roku w Łęcznej koło Lublina. W ciągu dwóch dekad Emperia Holding S.A. prowadziła dynamiczny rozwój sieci Stokrotka na terenie całego kraju. Zaowocowało to pojawieniem się na polskim rynku jednej z największych sieci detalicznych w Polsce będącej obecnie operatorem 300 supermarketów i marketów Stokrotka zlokalizowanych na osiedlach, w mini-centrach i galeriach handlowych w całym kraju.
„Stokrotki” mają do zaoferowania swoim klientom ofertę asortymentową, nawet kilkakrotnie szerszą od placówek dyskontowych, w której szczególny nacisk położony jest na produkty świeże: pieczywo, wędliny, owoce i warzywa oraz artykuły spożywcze, kosmetyki, chemię i alkohol. Dopełnieniem tej szerokiej i zróżnicowanej oferty są produkty lokalne, wytwarzane w regionach, w których zlokalizowane są sklepy Stokrotka, a także produkty należące do marki własnej. Wszystko to gwarantuje klientom supermarketów i marketów Stokrotka możliwość wygodnego dokonywania codziennych i okresowych zakupów zaspokajających ich potrzeby w myśl hasła „Zakupy jak z płatka”.