Po połączeniu obu firm, Marek Kmiecik będzie odpowiadał za przygotowanie i realizację strategii marketingowych dla wszystkich marek firmy Hoop: Hoop Cola, Arctic, Paola, R20 oraz marek firmy Kofola: Jupi i Jupik na rynku polskim.
W okresie 1995-2006 Marek Kmiecik był związany z giełdowym producentem słodyczy Mieszko SA, w latach 2003-2006 piastował stanowisko Dyrektora Marketingu.
Od 2006 do chwili obecnej Marek Kmiecik w strukturach Kofola Holding AS odpowiada za strategie marek Jupi i Jupik na czterech rynkach Europy Środkowo-Wschodniej: Polski, Czech, Słowacji i Węgier.
Marek Kmiecik jest absolwentem Wydziału Organizacji i Zarządzania Politechniki Łódzkiej. Ukończył również program CIM Professional Certificate in Marketing w Chartered Institute of Marketing w Wielkiej Brytanii. Obecnie jest słuchaczem programu MBA przy Uniwersytecie Ekonomicznym
we Wrocławiu.
Ma 34 lata. Jego hobby to architektura i turystyka niekomercyjna.
Marek Kmiecik zastąpi na stanowisku Dyrektora Marketingu Marcina Kubajczyka, który postanowił kontynuować karierę poza strukturami firmy Hoop Polska. Jego dalsze plany zawodowe nie są znane. Marcin Kubajczyk zajmował stanowisko Dyrektora Hoop Polska od jesieni 2006, wcześniej przez ponad 7 lat był związany z US Pharmacia, zarządzając kategorią Cold & Flu.
Czas deklaracji się skończył, teraz liczy się działanie...
Inwestycja o wartości ponad 25 milionów euro pozwoliła na...
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...