Akcja „NUDNYM PRZEKĄSKOM MÓWIMY STOP!" skierowana jest do osób, które pracują zawodowo i które poszukują pomysłów na smaczny i pożywny lunch w pracy. Właśnie dlatego działania promocyjne prowadzone są w okolicach biurowców, gdyż tam najłatwiej dotrzeć do przedstawicieli targetu - osób pracujących zawodowo. W godzinach porannych (07:00 do 10:00) przed wybranymi budynkami pojawiają się hostessy ubrane w stroje charakteryzujące nowe smaki sałatek - Pani Pomidor i Pani Warzywo. Wszyscy zmierzający do pracy otrzymują od dziewczyn specjalne pakiety z sałatką i ulotką. W ten oryginalny sposób firma pragnie uzmysłowić konsumentom, że sałatki Lisner są doskonałą alternatywą dla tradycyjnych przekąsek spożywanych codziennie w czasie pracy tj. kanapka, pączek, czy batonik.
Akcja samplingowa potrwa do końca lipca i będzie prowadzona w największych miastach Polski (Poznań, Kraków, Warszawa, Trójmiasto, Katowice, Łódź, Wrocław, Szczecin). Celem prowadzonych działań jest wsparcie sprzedaży nowo wprowadzonych sałatek warzywnych Lisner, wykreowanie mody na zdrowe jedzenie, a także zbudowanie wizerunku firmy jako eksperta nie tylko od ryb, ale i od sałatek. W czasie akcji hostessy rozdadzą ok. 25000 sałatek.
Dodatkowo akcja samplingowa została wzmocniona konkursem konsumenckim „Napisz z jaką nudną przekąską wygrała nasza sałatka i dlaczego?", w którym do wygrania jest zapas sałatek na cały miesiąc. Informacja dotycząca konkursu znajduje się na ulotkach dołączonych do pakietów śniadaniowych.
tagi: Lisner ,
Czas deklaracji się skończył, teraz liczy się działanie...
Inwestycja o wartości ponad 25 milionów euro pozwoliła na...
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...