Mateusz Kołek stworzył artystyczne puszki Coca-Cola
Środa, 02 września 2015
Można je podziwiać już nie tylko jako ścienne murale w Krakowie, Gdańsku, czy w Warszawie. Unikalne koncepty autorstwa jednego z czołowych polskich ilustratorów ozdobiły limitowaną edycję puszek Coca-Cola i Coca-Cola Zero. Autorska seria puszek zainspirowana muralami projektu niezależnego artysty, Mateusza Kołka, to kolejna niespodzianka z okazji 100 urodzin butelki konturowej Coca-Cola.
Rok 2015 jest wyjątkowy dla Coca-Cola - ikoniczna butelka konturowa obchodzi jubileuszowe 100 urodziny. Z tej okazji marka przygotowała dla swoich fanów wiele atrakcji. Jedną z kreatywnych form świętowania były autorskie murale zaprojektowane przez niezależnych artystów - Przemka „Trusta” Truścińskiego i Mateusza Kołka. Od maja murale cieszą oko mieszkańców Warszawy (ul. Tamka), Krakowa (ul. Dietla) i Gdańska (ul. Grunwaldzka). A już w najbliższych dniach jubileuszowe koncepty artystyczne Mateusza Kołka z Krakowa i Gdańska, będą czekały także w sklepach, zdobiąc wyjątkową, limitowaną serię puszek Coca-Cola i Coca-Cola Zero.
Coca-Cola jest prawdziwą ikoną. W swojej historii inspirowała i przyciągała wyjątkowe osobowości świata sztuki – Salvadora Dali, Andiego Warhola, czy z naszego polskiego podwórka - Agnieszkę Osiecką. Jubileusz 100 lecia butelki konturowej to absolutnie wyjątkowa okazja - dlatego zaprosiliśmy czołowych polskich, niezależnych twórców do zaprojektowania unikalnych murali. Coca-Cola jak zwykle zaskakuje skalą przedsięwzięcia. Przenosi sztukę murali, którą dotychczas można było podziwiać w centralnych lokalizacjach dwóch polskich miast na puszki Coca-Cola i tym samym staje się niepowtarzalnym nośnikiem współczesnej sztuki murali, dostępnym dla każdego - mówi Urszula Szymczyk, kierownik marki Coca-Cola w Coca-Cola Poland Services.
Już w najbliższych dniach wszyscy fani unikalnych konceptów artystycznych będą mieli okazję kupić wyjątkowe puszki Coca-Cola i Coca-Cola Zero z muralami Mateusza Kołka,w wybranych sklepach na terenie całej Polski.
Za zakup mediów i powierzchni odpowiada Dom Mediowy MediaCom. Media cyfrowe i społecznościowe agencja SMG Next. Działania z zakresu PR – Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.