Advertisement

Nieskategoryzowane

GOSH NA FESTIWALU TOP TRENDY 2008

Wtorek, 26 sierpnia 2008
GOSH towarzyszył gwiazdom tegorocznego Festiwalu Top Trendy Sopot 2008. Sopockie święto muzyki pop okazało się bowiem doskonałą okazją do oficjalnego wprowadzenia na polski rynek profesjonalnych kosmetyków do pielęgnacji i stylizacji włosów marki GOSH.

Ambasador marki Piotr Domosławski, znany fryzjer-stylista, przygotowywał uczestników imprezy do wyjścia na scenę. Czesał artystów, doradzał w kwestiach fryzur oraz pielęgnacji włosów. - Zainteresowanie kosmetykami GOSH, których używałem do kreacji, było ogromne. Wiele osobób dopytywało się o szczegółowe informacji o zastosowaniu i działaniu zarówno szamponów i odżywek, jak też produktów do stylizacji - mówi Piotr Domosławski.

 

Na drzwiach stylowej garderoby, gdzie pracowali fryzjerzy oraz makijażyści, wisiał plakat GOSH. - Ulotki, które leżały przy stanowiskach fryzjerów, spełniały podwójną rolę. Niektórzy uczestnicy Festiwalu brali ulotki z informacjami o kosmetykach GOSH i wykorzystywali je potem do zbierania autografów - śmieje się Domosławski.         

 

Według niego, kosmetyki do włosów GOSH to absolutny hit. - Gdy przygotowuję artystów do występu, liczą się profesjonalizm i czas. Gwarancją sukcesu są doskonałej jakości produkty. A miarą sukcesu jest zadowolenie i piękny wygląd na scenie. Z marką GOSH „wszystko świetnie zagrało" - żartuje stylista.     

 

Linia pielęgnacyjna GOSH składa się z szamponów oraz odżywek. Są to kosmetyki do każdego rodzaju włosów: suchych i zniszczonych, farbowanych, jak również cienkich i delikatnych.

 

Kosmetyki do stylizacji to pełen zestaw dla każdego zakładu kosmetycznego. Dostępne są: krem modelujący, pianka, lakier, żel, wosk, krem modelujący typu „guma", spray oraz maska regenerująca.

 

Całości dopełniają stylowe, eleganckie, czarne opakowania nowych kosmetyków GOSH, które swoim wyglądem przyciągają uwagę i wzbudzają zaufanie klientów oraz klientek salonów kosmetycznych.

tagi: GOSH ,