Ambasador marki Piotr Domosławski, znany fryzjer-stylista, przygotowywał uczestników imprezy do wyjścia na scenę. Czesał artystów, doradzał w kwestiach fryzur oraz pielęgnacji włosów. - Zainteresowanie kosmetykami GOSH, których używałem do kreacji, było ogromne. Wiele osobób dopytywało się o szczegółowe informacji o zastosowaniu i działaniu zarówno szamponów i odżywek, jak też produktów do stylizacji - mówi Piotr Domosławski.
Na drzwiach stylowej garderoby, gdzie pracowali fryzjerzy oraz makijażyści, wisiał plakat GOSH. - Ulotki, które leżały przy stanowiskach fryzjerów, spełniały podwójną rolę. Niektórzy uczestnicy Festiwalu brali ulotki z informacjami o kosmetykach GOSH i wykorzystywali je potem do zbierania autografów - śmieje się Domosławski.
Według niego, kosmetyki do włosów GOSH to absolutny hit. - Gdy przygotowuję artystów do występu, liczą się profesjonalizm i czas. Gwarancją sukcesu są doskonałej jakości produkty. A miarą sukcesu jest zadowolenie i piękny wygląd na scenie. Z marką GOSH „wszystko świetnie zagrało" - żartuje stylista.
Linia pielęgnacyjna GOSH składa się z szamponów oraz odżywek. Są to kosmetyki do każdego rodzaju włosów: suchych i zniszczonych, farbowanych, jak również cienkich i delikatnych.
Kosmetyki do stylizacji to pełen zestaw dla każdego zakładu kosmetycznego. Dostępne są: krem modelujący, pianka, lakier, żel, wosk, krem modelujący typu „guma", spray oraz maska regenerująca.
Całości dopełniają stylowe, eleganckie, czarne opakowania nowych kosmetyków GOSH, które swoim wyglądem przyciągają uwagę i wzbudzają zaufanie klientów oraz klientek salonów kosmetycznych.
tagi: GOSH ,
Czas deklaracji się skończył, teraz liczy się działanie...
Inwestycja o wartości ponad 25 milionów euro pozwoliła na...
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...