Advertisement

Nieskategoryzowane

Kampania informacyjna, wspierająca lifting Anatola Delecta

Wtorek, 26 sierpnia 2008
Delecta repozycjonuje markę kawy zbożowej Anatol, przeprowadzając lifting opakowań. Działania wspiera kampania informacyjna, która potrwa do końca sierpnia br.

Celem podjętych działań, zarówno zmiany opakowań, jak i kampanii, jest odmłodzenie wizerunku produktu

oraz poszerzenie grupy celowej o kobiety w ciąży, młode mamy oraz osoby, które ze względów zdrowotnych powinny ograniczyć spożywanie kawy naturalnej.

Anatol, sztandarowa marka ekspresowej kawy zbożowej Delecta zyskała nowoczesne,  „aromatyczne" opakowania. Zmieniono kolorystykę na bardziej słoneczną i dynamiczną. Odświeżono logotyp, utrzymując postać dziadka Anatola, ale w „odmłodzonej" estetyce graficznej. Wielopokoleniowy charakter zbożówki podkreślają zdjęcia dziadka Anatola w towarzystwie dzieci. Na rewersie pudełek pojawiły się przepisy i alternatywne propozycje podania kawy.

 

W sposób czytelny oznaczono skład i wartości odżywcze produktu, zgodnie z założeniami programu „Wiem, co wybieram", w którym uczestniczy Rieber Foods Polska S.A. z marką Anatol. Charakterystyczny symbol programu został widocznie wyeksponowany na froncie opakowań. Producent komunikuje także fakt uzyskania przez Anatola pozytywnej opinii Polskiego Towarzystwa Dietetyki.

 

Dodatkowo, w sierpniu br. na rynku pojawi się Anatol klasyczny w limitowanej serii - pojemnej puszce z 50 saszetkami kawy.

 

Przeprowadzone zmiany Delecta wspiera PR-owo i reklamowo na łamach poradnikowej prasy kobiecej (NAJ, Przyjaciółka, Claudia, Poradnik Domowy, Samo Zdrowie), w tytułach kierowanych do rodziców - Mamo to Ja i Rodzice, a także w krzyżówkach Panoramicznych. Reklamie towarzyszą samplingi 500 tys. próbek. Kawa Anatol Delecty znajdzie się także w paczkach rozdawanych kobietom po 40 roku życia, kobietom w ciąży, młodym mamom w placówkach medycznych, szpitalach czy szkołach rodzenia, w ramach programu „Witalność po 40", „Będę Mamą" i „Skarb Malucha".

 

Metryczka kampanii:

Charakter kampanii: informacyjno-wizerunkowa

Czas trwania: lipiec-sierpień 2008 r.

Hasło kampanii: Anatol w zgodzie z naturą...

Media: prasa kobieca, parentingowa, wyd. krzyżówkowe Technopol

Zakup mediów: Starcom

Kreacja reklamy prasowej: Lemon Tree

Lifting graficzny opakowań: Lemon Tree / Czteryczwarte

Za programy „Witalność po 40", „Będę Mamą", „Skarb Malucha" odpowiada: Pelagros - agencja marketingu bezpośredniego,

Wsparcie PR: Kolterman Media Communications

tagi: Delecta , kampania Delecta ,