- „Tegoroczny sukces marki to rezultat technologii produkcji Polmosu Lublin. Zdecydowaliśmy się wykorzystać pszenicę orkisz - jeden z najbardziej cenionych i najdroższych składników, z których można wyprodukować alkohol, właśnie do produkcji wódki ORKISZ. Jest ona wytwarzana w małych ilościach w procesie powolnej destylacji, a dzięki temu charakteryzuje ją niezrównana łagodność, subtelny i niepowtarzalny smak* - mówi Łukasz Konieczny, brand manager marki Orkisz.
Już w dawnych czasach na Bliskim Wschodzie Izraelici, a w Europie Germanie i Rzymianie, znali i szczególnie cenili sobie jedno zboże - orkisz, jako pokarm dający zdrowie, siłę, sprawność fizyczną, a nawet inteligencję.
- „Teraz orkisz przeżywa swój renesans i odnosi sukces w różnych dziedzinach przemysłu spożywczego i nie tylko - dodaje Konieczny.
Produkt został przygotowany specjalnie dla sieci sklepów „Nalewki i Inne", gdzie rekomendowana cena detaliczna za 700 ml to 64,90 zł. Od jesieni br. wódka Orkisz będzie dostępna także poza siecią.
* Smak orkiszu został doceniony w Stanach Zjednoczonych, gdzie wódka wyprodukowana z tego surowca zdobyła Złoty Medal na Światowym Konkursie Alkoholi w San Francisco, spośród 700 kandydatów z 52 krajów.
tagi: Orkisz ,
Czas deklaracji się skończył, teraz liczy się działanie...
Inwestycja o wartości ponad 25 milionów euro pozwoliła na...
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...