„Zgrabna Redd's to pierwsza puszka typu „sleek can" (ang. „sleek" - elegancki) na polskim rynku piwa. Konsumentki piwa Redd's to nowoczesne kobiety, które śledzą trendy i nowości rynkowe. Dlatego Redd's stworzył propozycję dla kobiet, które w poszukiwaniu małych przyjemności w wolnej chwili sięgają po swoje ulubione owocowe piwo. Innowacyjne opakowanie, które jest jednocześnie zgrabne i kobiece, będzie poręczne w codziennym, aktywnym życiu." - powiedział Tomasz Kanton, Brand PR manager w Kompanii Piwowarskiej.
Nowe opakowanie Redd's zostało stworzone wprost do kobiecej dłoni. Jest wyższe i bardziej eleganckie niż standardowe puszki z napojami o pojemności 330 ml dostępne na rynku. Smukłość i lekkość puszki „sleek can" przekłada się na jej wyjątkowy kobiecy styl, a zgrabny kształt i niewielki rozmiar pozwoli zmieścić ją do każdej modnej torby, którą zabierzemy na wakacje, do pracy, na zakupy, czy spotkanie z przyjaciółmi.
Owocowe i kolorowe orzeźwienie zapewnią nam 3 smaki Redd's w modnych kolorach i nowym opakowaniu: radośnie cytrusowy Redd's Sun, kusząco malinowy Redd's Red i jabłkowo orzeźwiający Redd's Apple. Najnowsza kampania Redd's również mieni się kolorami, które podkreślają owocowy smak piwa. Stąd obecność kobiety w eleganckich, atłasowych rękawiczkach, która prezentuje zgrabną puszkę Redd's idealnie dopasowaną do kobiecej dłoni - zarówno pod względem kształtu, pojemności, jak i zawartości.
Już wkrótce Redd's zaprezentuje zgrabny dodatek do swojej wyjątkowej puszki „sleek can".
Wprowadzenie puszki Redd's 330 ml wspiera ogólnopolska kampania reklamowa (prasa, TV, Internet) prowadzona pod hasłem „Redd's. Zgrabne 330 ml" oraz działania PR.
Sugerowana cena detaliczna puszki Redd's 330 ml - 2,75 zł.
Gala Liderów Rynku FMCG i Handlu po raz kolejny wyłoniła...
GK Specjał podsumowuje sukcesy i prezentuje strategię rozwoju...
Absurdów podatkowych nie brakuje...
Trwają negocjacje ws. długoterminowych ram...
Obniży za to skłonność pracodawców do podwyżek...
W lipcu ma być gotowy projekt wspólnej polityki rolnej po...
46,7% Polaków wierzy we wzrost rdr. swojej siły nabywczej...