Marka ARCTIC debiutuje na rynku ze swoją nową propozycją dla osób, które w napojach szukają nie tylko orzeźwienia i smaku, ale też czegoś dla zdrowia i energii. Napój funkcjonalny ARCTIC+ właśnie trafił na rynek w trzech wariantach smakowych: Kiwi + Kofeina, Rabarbar + Guarana oraz Ananas + Cynk.
Napoje funkcjonalne to dynamicznie rozwijający się segment na polskim rynku napojowym, jednak do tej pory dość wąski jeżeli chodzi o napoje bezbarwne, czyli tzw. wody funkcjonalne. Na Zachodzie wody te zdobyły już dużą popularność i stanowią istotny procent sprzedaży ogółu napojów funkcjonalnych. Producent ARCTICA+ jest przekonany, że droga ich rozwoju nad Wisłą dopiero się rozpoczyna.
Nasze społeczeństwo dość późno otwiera się na cały segment żywności funkcjonalnej. Najpierw weszliśmy w fazę, zdrowego odżywiania, która trwa w Polsce od kilku lat. - mówi Patrycja Giurko, Marketing Manager Hoop Polska - Dziś jesteśmy na początku kolejnej fazy, w której konsumenci oczekują od posiłków i napojów nie tylko zdrowia i smaku, ale też czegoś, co pozytywnie wpłynie na ich energię, samopoczucie, czy sylwetkę. Tu napoje funkcjonalne wychodzą naprzeciw tym oczekiwaniom: piję wodę - gaszę pragnienie, a jednocześnie uzupełniam ważne minerały czy witaminy. To idea zawarta w haśle marki ARCTIC – Mój dzień na plus - dodaje.
Wprowadzenie napoju funkcjonalnego ARCTIC+ jest kolejnym krokiem po rebrandingu wód mineralnych, na drodze odświeżania wizerunku marki mającej długie tradycje na polskim rynku. Wprowadzone smaki i właściwości funkcjonalne są pierwszymi z serii, jakie w najbliższym czasie Hoop Polska chce zaoferować swoim konsumentom. Wszystkie trzy wprowadzone warianty są dostępne w formacie 0,75 L, w zupełnie nowym i dedykowanym subbrandowi opakowaniu.
- Napój ARCTIC+ skierowany jest do osób aktywnych, którzy dbają o swoją kondycję fizyczną i zdrowie. - mówi Karol Krekora, Brand Manager marki Arctic. - Nasz nowy produkt to doskonała propozycja dla osób pozytywnie myślących, ciekawych świata, którzy dbają o siebie i o swój wygląd, a tym samym - zgodnie z zasadą “jestem tym, co jem” - o to, co spożywają. Są oni świadomi, jak ważne jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu nawodnienia w zdrowej diecie. - dodaje.
Dodatkowo, od początku lipca Hoop Polska przypomina swoim konsumentom o naturalnej wodzie mineralnej ARCTIC i jej smakowych wariantach za sprawą kampanii sponsorskiej realizowanej w telewizji TVN.
Billboard sponsorski odwołujący się do mody na zdrowy i aktywny tryb życia jest emitowany w soboty i niedziele podczas programu Dzień Dobry Wakacje, a dodatkowo od 1. lipca do 30. sierpnia codziennie, przed i po głównym wydaniu wieczornego serwisu sportowego Faktów.
Za kreację billboardu sponsorskiego odpowiadała agencja Hand Made, a zakup mediów koordynował dom mediowy Havas Media.