Tak powstała EDYCJA LIMITOWANA czerwonych kubków. Jest ona głęboko związana z europejską kulturą picia kawy poza domem, różną w każdym kraju.
Zestawy promocyjne składają się z kawy NESCAFÉ Classic 600g oraz czerwonego kubka z EDYCJI LIMITOWANEJ GRATIS.
Tworzą ją 4 kubki z wizerunkami Rzymu, Paryża, Londynu i Warszawy. Każdy z nich rodzi inne skojarzenia. Pijąc poranną NESCAFÉ, w zależności od nastroju na chwilę można przenieść się myślami np. do słonecznej Italii lub pospacerować brzegiem Sekwany czy Wisły, jedynie za 40zł!
Tylko rzeczy niedostępne sprawiają, że czujemy prawdziwą satysfakcję z ich posiadania, dlatego EDYCJA jest LIMITOWANA.
W pierwszej kolejności w sprzedaży pojawią się zestawy z kubkami Rzym i Paryż. Są dostępne w sieciach Makro C&C oraz Selgros od czerwca 2008.
tagi: NEstle , Nescafe , kubki , promocja ,
Żabka oficjalnie otworzyła nowoczesne centrum logistyczne w...
Jak wynika z najnowszego raportu firmy technologicznej...
Dzięki podpisanej z Axpo Polska umowie route-to-market sklepy...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Inwestycje w maszyny i wyższa sprzedaż...
Eksperci zapowiadają, że nowe przepisy TFR i MiCA...
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....