Tak powstała EDYCJA LIMITOWANA czerwonych kubków. Jest ona głęboko związana z europejską kulturą picia kawy poza domem, różną w każdym kraju.
Zestawy promocyjne składają się z kawy NESCAFÉ Classic 600g oraz czerwonego kubka z EDYCJI LIMITOWANEJ GRATIS.
Tworzą ją 4 kubki z wizerunkami Rzymu, Paryża, Londynu i Warszawy. Każdy z nich rodzi inne skojarzenia. Pijąc poranną NESCAFÉ, w zależności od nastroju na chwilę można przenieść się myślami np. do słonecznej Italii lub pospacerować brzegiem Sekwany czy Wisły, jedynie za 40zł!
Tylko rzeczy niedostępne sprawiają, że czujemy prawdziwą satysfakcję z ich posiadania, dlatego EDYCJA jest LIMITOWANA.
W pierwszej kolejności w sprzedaży pojawią się zestawy z kubkami Rzym i Paryż. Są dostępne w sieciach Makro C&C oraz Selgros od czerwca 2008.
tagi: NEstle , Nescafe , kubki , promocja ,
Bartosz Olejarski został powołany na stanowisko Dyrektora...
W maju br. ceny w sklepach spożywczych wzrosły średnio rok...
ZPPM podsumowuje osiągnięcia dla rolnictwa i sektora...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...