Opis na opakowaniach IRVING ma ułatwić osobom niewidomym oraz słabo widzącym znalezienie, zarówno na sklepowej półce jak i w domowej szafce, odpowiedniego rodzaju i smaku herbaty. Charakterystyczne „kropeczki" Braille'a to także działanie edukacyjne - zwrócenie uwagi osób widzących na bariery napotykane przez ludzi niewidomych
Oznaczenie w języku Braille'a powstały dzięki współpracy z Markiem Jakubowskim ze Studia Tyflografiki i Grafiki Komputerowej, który od 23 lat pracuje z niewidomymi dziećmi. Spółka Inntea, która zadebiutowała marką Irving w kwietniu br., jest prekursorem tego typu działań na rynku spożywczym.
Zgodnie z zaleceniem parlamentu europejskiego i Rady UE od roku 2009 wszyscy producenci leków ogólnodostępnych zobowiązani są do zamieszczania na opakowaniach preparatów napisów w języku Braille'a. Nie tylko firmy farmaceutyczne, ale także coraz więcej producentów z innych branż zaczyna stosować opisy swoich produktów umożliwiające osobom niewidomym ich odczytanie.
tagi: Irving herbaty ,
ZPPM podsumowuje osiągnięcia dla rolnictwa i sektora...
Od 12 czerwca Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego...
W maju br. liczba wizyt wzrosła rok do roku w każdym badanym...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...