Opis na opakowaniach IRVING ma ułatwić osobom niewidomym oraz słabo widzącym znalezienie, zarówno na sklepowej półce jak i w domowej szafce, odpowiedniego rodzaju i smaku herbaty. Charakterystyczne „kropeczki" Braille'a to także działanie edukacyjne - zwrócenie uwagi osób widzących na bariery napotykane przez ludzi niewidomych
Oznaczenie w języku Braille'a powstały dzięki współpracy z Markiem Jakubowskim ze Studia Tyflografiki i Grafiki Komputerowej, który od 23 lat pracuje z niewidomymi dziećmi. Spółka Inntea, która zadebiutowała marką Irving w kwietniu br., jest prekursorem tego typu działań na rynku spożywczym.
Zgodnie z zaleceniem parlamentu europejskiego i Rady UE od roku 2009 wszyscy producenci leków ogólnodostępnych zobowiązani są do zamieszczania na opakowaniach preparatów napisów w języku Braille'a. Nie tylko firmy farmaceutyczne, ale także coraz więcej producentów z innych branż zaczyna stosować opisy swoich produktów umożliwiające osobom niewidomym ich odczytanie.
tagi: Irving herbaty ,
Żabka oficjalnie otworzyła nowoczesne centrum logistyczne w...
Jak wynika z najnowszego raportu firmy technologicznej...
Dzięki podpisanej z Axpo Polska umowie route-to-market sklepy...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Inwestycje w maszyny i wyższa sprzedaż...
Eksperci zapowiadają, że nowe przepisy TFR i MiCA...
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....