Advertisement

Nieskategoryzowane

„Laur Konsumenta - Odkrycie Roku 2008" dla herbat IRVING

Czwartek, 31 lipca 2008
W tegorocznej edycji konkursu "Laur Konsumenta"  organizowanego przez Grupę Media Partner (wydawcę dodatków gospodarczych m. in. do: "Gazety Wyborczej", "Rzeczpospolitej" oraz "Gazety Prawnej") marka IRVING została uznana za "Odkrycie Roku 2008"  w kategorii herbat.a
Wyróżnienie zostało przyznane w oparciu o wyniki badania przeprowadzonego metodą OMNIBUS w okresie ostatnich 6 miesięcy na próbie 1000 mieszkańców największych polskich miast. Celem badania było wyłonienie cieszących się największą popularnością oraz najbardziej rozpoznawalnych produktów i usług w naszym kraju.

 

Marka IRVING - która debiutowała na rynku zaledwie pół roku temu - znalazła się w czołówce, jeśli chodzi o spontaniczne wskazania respondentów dotyczące herbat.

tagi: Irving , herbata , laur ,