W ramach platformy zapraszamy konsumentów do udziału w tworzeniu nowych serów, do wymiany poglądów na forum, wyrażania opinii, przesyłania swoich przepisów na dania z serem. W pierwszej odsłonie serwisu dajemy możliwość zaprojektowania nowej grafiki opakowania krążków Hochland, w serwisie znajdzie się narzędzie, dzięki któremu będzie można projektować grafikę, umieścić w galerii i poddać głosowaniu. Pomysł na zbudowanie e-platformy Hochland jest nowatorski. Twórcą serwisu jest agencja interaktywna K2 Internet S.A.
Na sierpień zaplanowano silną kampanię wspierającą w wyszukiwarce Google, na portalach Gazeta.pl i WP.pl, nasza-klasa.pl, babyboom.pl, na portalach konkursowych, dodatkowo wykorzystany zostanie mailing z zastosowaniem baz największych portali: Onet, WP, Interia, o2. Równoległym wsparciem będzie informacja na stronie korporacyjnej, informacja na opakowaniach serów. Działaniom towarzyszy logo NARODOWE TWORZENIE SERA, które zostało jednym z elementów przewodnich kampanii.
Mamy nadzieję, że strona spodoba się Państwu, zapraszamy do eksploracji - portal http://www.seromaniacy.pl/ czeka!
tagi: Hochland ,
Czas deklaracji się skończył, teraz liczy się działanie...
Inwestycja o wartości ponad 25 milionów euro pozwoliła na...
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...