Rozszerzenie portfolio producenta, będącego dzisiaj jednym z czołowych producentów syropów, napojów i soków na polskim rynku, jest konsekwencją rosnącego zapotrzebowania na napoje przeznaczone dla najmłodszych, w tym na soki w opakowaniach 200 ml. Soki na licencji Tom i Jerry są przeznaczone do picia podczas posiłku, przerwy w szkole i na świeżym powietrzu. Idealnie pasują do dziecięcego plecaka i na letnie wyprawy, a znani i lubiani bohaterowie kreskówek na opakowaniach i w komunikacji marki będą wspierać jej radosny wizerunek i zachęcać do aktywnej zabawy.
-
Postanowiliśmy stworzyć soki, które przeznaczone będą specjalnie dla najmłodszych. Oczywistym wyborem była w związku z tym produkcja soków 100% - mówi przedstawiciel firmy. - C
echą, którą, mamy nadzieję, również docenią rodzice maluchów, jest opakowanie: aseptyczny kartonik 200 ml ze słomką, praktyczny i wygodny, bo łatwy do utrzymania nawet przez małego przedszkolaka. Mała porcja, idealna do spożycia na jeden raz, doskonale sprawdzi się podczas zabawy i na wycieczkach – dodaje.
Tom i Jerry to bohaterowie jednej z najbardziej znanych na świecie serii kreskówek. Od 1940 r. kot i mysz bawią kolejne pokolenia dzieci. W polskiej telewizji Tom i Jerry pojawili się po raz pierwszy w 1992 r. Kreskówka jest emitowana na kanałach telewizji naziemnej i satelitarnej. Victoria Cymes korzysta z marki na podstawie umowy licencyjnej, zawartej w 2014 r. z Warner Bros. Consumer Products.
Złap smak zabawyProducent zaplanował szerokie działania marketingowe, wspierające markę na rynku. Soki na licencji Tom i Jerry pojawiły się w telewizji, prasie dziecięcej oraz w działaniach digital. Ruszyła także strona internetowa nowej marki:
www.smakzabawy.pl. Działania promocyjne startują w maju 2015 r. Przygotowane zostały także materiały POS i kampania PR.
Soki na licencji Tom i Jerry – soki 100% dostępne na rynku od maja 2015 r. w 3 wariantach smakowych: pomarańczowy, jabłkowy i wieloowocowy. Opakowanie: kartonik 200 ml. ze słomką.
Victoria Cymes od 30 lat wytwarza produkty spożywcze najwyższej jakości. Historia firmy sięga 1981 roku. Oferta produktowa obejmuje ponad 140 pozycji, w tym świeże soki, syropy, napoje, wody i musztardy. Produkcja odbywa się w oparciu o znakomitą wodę pochodzenia plejstoceńskiego z własnych studni głębinowych. Wyroby Victorii Cymes dostępne są sieciach handlowych i sklepach detalicznych.