Jest to nowa marka, stworzona z myślą o niepokornych młodych ludziach i ich wymogach, wśród których ogromną wagę ma naturalna potrzeba odcięcia się od nudnego świata dorosłych.
W czerwcu 2015 r. na rynku pojawiły się trzy warianty smakowe: czarny Njoy Black Character, zielony Njoy GreenGo i pomarańczowy Njoy Orange Zone. Napoje są produkowane wyłącznie z naturalnych zagęszczonych soków owocowych i nie zawierają konserwantów.
“Napoje Njoy są stworzone specjalnie by towarzyszyć młodym ludziom w ich dynamicznym życiu. Butelka została zaprojektowana z myślą o niezliczonych okolicznościach, w których potrzeba orzeźwienia – jest wygodna do trzymania i używania w każdej sytuacji. Projektując etykietę, sięgnęliśmy do młodzieżowej estetyki i stylu komunikacji, w którym piktogramy są najbardziej czytelnym sposobem przekazywania treści” - mówi przedstawiciel producenta, Konrad Wiktor.
Piktogramy mają szansę stać się symbolem rozpoznawczym produktu: producent umieścił je na nakrętkach i ma nadzieję, że zaczną żyć własnym życiem i inspirować młodych ludzi do tworzenia własnych. Na początek Njoy wypuszcza na rynek butelki z dziesięcioma różnymi piktogramami o bardzo niekonwencjonalnych treściach.
Młodzieżowy charakter marki zdecydował o skierowaniu działań marketingowych do mediów społecznościowych, czyli tam, gdzie młodzi ludzie są najbardziej aktywni. Wprowadzeniu marki NJoy towarzyszy kampania pod hasłem “Wymixuj się i Njoy”.
Już kilka miesięcy przed launchem marki na rynku, na Facebooku powstał fanpage pod nazwą “Wymixuj się”, który wprowadza konsumentów w świat marki i udowadnia, że przy odpowiedniej dawce luzu można znaleźć wyjście z każdej niewygodnej sytuacji. W czerwcu, wraz z pojawieniem się produktu na rynku, fanpage zamienia się w oficjalny fanpage marki Njoy.