Siedmiotysięczny sklep abc został uroczyście otwarty dziś w Gdańsku, przy ul. Wilhelma Stryjewskiego 29c. W 2014 r. do sieci abc dołączyło 860 placówek. W tym samym okresie do wszystkich sieci franczyzowych na rynku (wg danych PROFIT system) przyłączyło się ok. 1860 sklepów spożywczych, a to oznacza, że niemal co drugi sklep wybierał szyld abc „po sąsiedzku”. Rosnąca liczba sklepów franczyzowych jest dowodem na to, że franczyza jest najlepszą odpowiedzią na obserwowaną w ostatnich latach malejącą liczbę małych i średnich sklepów spożywczych ogółem.
Sieć Sklepów abc stale rozwija się. Naszym celem jest dostarczanie właścicielom sklepów takich rozwiązań, które pomogą przyciągnąć klientów do sklepu, zwiększyć obroty i umożliwić osiąganie odpowiedniej marży. To właśnie dlatego rozwijamy nowe koncepty handlowe. Przykładem mogą być rozwiązania z zakresu convenience, czyli abc Mini Bistro – kącik gastronomiczny z kawą, hot-dogami, czy zupą. Chcemy, aby nasze sklepy były czymś więcej niż jedynie sklepami spożywczymi. A poza tym wsłuchujemy się w potrzeby konsumentów – również tych młodszych, bo dziś co czwarty klient sklepów abc ma poniżej 24 lat.
Inne rozwiązania wprowadzane obecnie w Sieci Sklepów abc, które do tej pory konsumenci mogli spotkać jedynie w sklepach wielkopowierzchniowych, to m.in. piekarniki ze świeżym pieczywem, jak i specjalne regały z warzywami i owocami. Sklepy mogą również korzystać z Faktorii Win, która jest autorskim konceptem Eurocash.
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.