Strategia działalności sklepów Intermarché zakładała ekspansję sieci w małych i średnich miejscowościach, o wielkości od 20 do 70 000 mieszkańców.
Do mocnych stron nowego sklepu należy bogaty asortyment. W Intermarché, na 600 m2 powierzchni sprzedaży klienci mają do wyboru około 10.000 artykułów, m.in. w atrakcyjnych cenach produkty pod własnymi markami.
Wysoką jakość marek własnych Intermarché potwierdza przyznawany od początku 2007 roku certyfikat „Selection". Dotychczas wyróżniono nim ponad 450 artykułów o wyjątkowej jakości. Umieszczony na opakowaniach certyfikat pozwala na łatwe i szybkie rozpoznanie rekomendowanych przez Intermarché towarów.
W ofercie polickiego Intermarché nie zabraknie również produktów od lokalnych mleczarni, piekarzy czy plantatorów.
Klienci za swoje zakupy mogą zapłacić w jednej z 5 kas. Obok sklepu znajduje się darmowy parking na 40 samochodów.
W nowym Intermarché zatrudnionych jest ponad 30 osób.
Supermarket Intermarché na ul. Grunwaldzkiej 14 jest otwarty od poniedziałku do soboty w godzinach 9.00 do 21.00 oraz w niedzielę między godziną 10.00 a 18.00.
tagi: Muszkieterowie , Intermarche ,
Czas deklaracji się skończył, teraz liczy się działanie...
Inwestycja o wartości ponad 25 milionów euro pozwoliła na...
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...