Advertisement

Nieskategoryzowane

Awanse w Storcku

Piątek, 18 lipca 2008
Sukcesy minionego roku zaowocowały awansami w dziale marketingu firmy Storck:Matylda Sobolewska i Urszula Cwalina zostały Senior Brand Managerami. Agnieszka Gurawska awansowała na stanowisko Brand Managera.

Matylda Sobolewska - z firmą Storck związana jest od 1999r. Odpowiada za marki merci i Kopiko, ale także szereg projektów dotyczących całego portfolio. Dzięki jej pomysłom i konsekwencji w ich realizacji merci udało się osiągnąć wiodącą pozycję na rynku pralin  w Polsce. Na stanowisku Senior Brand Mangera kontynuuje prace nad rozwojem marek merci i Kopiko.

 

Urszula Cwalina od ponad 2 lat zajmuje się markami Toffifee i Knoppers. Wdrażała projekty, dzięki którym Knoppers osiągnął imponujące wyniki sprzedażowe w ubiegłym roku (ponad 1.000 ton sprzedaży). Zakres jej obowiązków - oprócz działań dla dotychczasowych marek - poszerzony jest aktualnie o projekty dotyczące całego portfolio.

 

Agnieszka Gurawska - do tej pory Junior Brand Manager, aktualnie Brand Manager w dziale marketingu Storcka. Od lipca 2006 r. zajmuje się wszystkimi projektami dla rodziny produktów nimm2 oraz ICE fresh i Riesen. Z sukcesem pilotowała wprowadzenie na polski rynek nimm2 żujków oraz Śmiejżelków Kwaśnych. Także do jej obowiązków dołączyły projekty dotyczące całego portfolio.

tagi: Storck ,