Nowości

Przełomowy debiut w Ball Packaging Europe. Puszka ze zintegrowaną słomką wchodzi na rynek w Polsce

Wtorek, 19 maja 2015
Czy otwarcie puszki z napojem może być ekscytujące? Dzięki zastosowaniu zintegrowanego systemu, składającego się z puszki i słomki, teraz jest to możliwe! Nowa technologia zaprojektowana przez firmę Ball właśnie zadebiutowała na polskim rynku. Wszystko za sprawą ścisłej współpracy z browarem Sulimar, dzięki której konsumenci zyskali dodatkowy zastrzyk emocji, towarzyszący otwieraniu puszki.
– Limitowana edycja opakowań wyprodukowana we współpracy z browarem Sulimar–

W kwietniu br. odbył się światowy debiut puszki firmy Ball z wbudowaną wewnątrz słomką. Puszka wyposażona jest w innowacyjny mechanizm, dzięki któremu słomka w niemal magiczny sposób pojawia się po uniesieniu kluczyka. Stanowi to połączenie nowoczesnej wygody z odrobiną ekscytacji, dodając momentowi, w którym konsument otwiera napój dodatkowcyh emocji. Co więcej, słomka, umieszczona wewnątrz puszki i uwalniana wraz z jej otwarciem pozwala na umieszczenie wyjątkowego komunikatu marketingowego np. logotypu, prostego obrazu lub hasła, dzięki czemu tworzy dodatkową wartość dla marki i konsumenta.

Zintegrowane rozwiązanie puszki i słomki zostało wprowadzone na polski rynek przez producenta napojów Sulimar dla jednej z kluczowych marek – piwa Cornelius Grejpfrut. Ten popularny wariant, dostępny wcześniej jedynie w butelkach, wraz z wykorzystaniem innowacyjnej puszki firmy Ball, wykonał działanie pionierskie na skalę światową. Główną grupą docelową piwa Cornelius Grejpfrut są kobiety, dlatego pomysł na wyskakującą słomkę jest dobrą okazją do przekonania tej grupy konsumentów, która czasem może czuć się nie w pełni komfortowo podczas konsumpcji bezpośrednio z opakowania. Ponadto smukły charakter puszki typu slim jest zgodny z globalnym trendem zdrowego stylu życia i nowoczesnym, proekologicznym podejściem.

Chcemy, by puszki firmy Ball były dla naszych klientów czymś więcej, niż tylko opakowaniem. Zintegrowany mechanizm puszki i słomki nie jest tutaj wyjątkiem”, mówi Tomasz Janowski, dyrektor generalny firmy Ball Trading Poland. „To wygodne rozwiązanie dla kanału HORECA czy też imprez lub podobnych wydarzeń. Przewidujemy, że ta innowacja zostanie przyjęta przez konsumentów z zadowoleniem i stanie się dla firmy Ball możliwością penetracji nowych kanałów dystrybucji”.

Browar Sulimar odegrał kluczową rolę w przygotowaniach do wprowadzenia na rynek napoju w nowym rodzaju puszki poprzez szeroko zakrojone testy nowego opakowania. W ramach owego debiutu firma Sulimar podjęła ścisłą współpracę z siecią sklepów Żabka, która zajmie się sprzedażą Corneliusa Grejpfrut w puszkach w najważniejszych regionach na terenie całej Polski.

„Cornelius Grejpfrut jest jednym z najpopularniejszych napojów wśród naszych klientów i dlatego, z myślą o lepszej widoczności marki, zdecydowaliśmy się na wprowadzenie na rynek naszego produktu w puszkach ze zintegrowaną słomką” mówi Mariusz Supady, właściciel browaru Sulimar. „Mamy nadzieję, że wygoda i innowacyjny charakter puszki w połączeniu z nową szatą graficzną Corneliusa trafi do naszej głównej grupy docelowej, czyli kobiet oraz mężczyzn, którzy latem również często sięgają po piwa smakowe”.

Polska premiera piwa Cornelius Grejpfrut w puszkach nastąpiła 20 kwietnia br. Wprowadzenie na rynek limitowanej edycji puszek wspomagane jest przez ogólnokrajową kampanię reklamową w TV oraz promocję w mediach społecznościowych.




tagi: Ball Packaging Europe , debiut , puszka ,