Od poczatlu lipca, dodatkowe ekspozycje pojawiły się w 112 ośrodkach turystycznych. Równolegle, zaplanowano działania na łamach prasy kobiecej.
Celem kampanii jest wsparcie informacyjne i wizerunkowe kategorii dań gotowych Delecta, których asortyment w ostatnim czasie zwiększono o 5 dodatkowych pozycji produktowych, w tym trzy rodzaje pulpecików w łagodnych sosach, po które z pewnością sięgną również dzieci.
Tegoroczna kampania reklamowa dań gotowych, to już druga w historii Delecty. „Poprzedni, 2007 rok okazał się bardzo dobry dla sprzedaży naszych produktów z tej kategorii." - wyjaśnia Marcin Dzionek, senior product manager RFP - Było to wynikiem wielu działań związanych bezpośrednio z produktami - udoskonaliliśmy receptury, grafikę opakowań - oraz działań reklamowych. W ubiegłym roku, przeprowadziliśmy pierwszą outdoorową kampanię reklamową, która dała nam dynamiczny wzrost sprzedaży w odniesieniu do roku poprzedniego. Liczymy, że tegoroczne działania jeszcze bardziej ugruntują pozycję Delecty w tym segmencie." - dodaje Marcin Dzionek.
Na potrzeby kampanii, agencja „Czteryczwarte" przygotowała dwie kreacje graficzne. Pierwsza przedstawia konsumentom nowość - Pulpeciki w łagodnych sosach, druga informuje o daniach gotowych, które zostały nagrodzone tytułem „Produkt Roku - Innowacja 2008. Wybór Konsumentów", w niezależnym sondażu TNS OBOP. Obie wersje billboardów są eksponowane równolegle.
Dodatkowo, kampanię billboardową wspierają działania na łamach prasy konsumenckiej. Emisje reklam prasowych zaplanowano w lipcowych i sierpniowych wydaniach najpopularniejszych tytułów prasy kobiecej o różnym profilu tj.: Wysokie Obcasy, Claudia, Olivia, Świat Kobiety, Dobre Rady, Moje Gotowanie, Pani Domu, NAJ, Party i Gala.
tagi: delecta , kampania Delecta ,
Sieć utrzymała silny trend wzrostu sprzedaży w pierwszym...
Mondelēz International zainwestował w estońską firmę...
„Od początku roku znacząco wzrosła zmienność i...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...