W promocji biorą udział dania „Spaghetti po Bolońsku" oraz „Ziemniaki puree z grzankami i smażoną cebulą" z linii „WINIARY Danie w 5 minut".
Promocja „Jedź do Barcelony" potrwa od 26 czerwca do 14 sierpnia br. Mechanika akcji wykorzystuje zasady loterii i konkursu, premiując najbardziej lojalnych konsumentów. Przez siedem tygodni codziennie do wygrania będą bony na zakupy w sklepach Reserved, a co tydzień trzy telefony Walkman Sony Ericsson W910i. Nagroda główna - wyjazd camperem z trójką przyjaciół do Barcelony oraz 1000 Euro kieszonkowego na wydatki dla każdego z czwórki uczestników wyjazdu - trafi do tego, kto podczas trwania promocji wyśle najwięcej kodów z opakowań oznaczonych promocyjnymi naklejkami (poprzez SMS lub stronę internetową).
Platformą komunikacyjną akcji promocyjnej jest strona internetowa http://www.barcelonaw5minut.pl/, za której projekt i produkcję odpowiada agencja FireFly Creation. Uczestnicy konkursu mogą zwiększać swoje szanse na wygraną, wysyłając kody jako grupa - funkcjonalność strony pozwala na tworzenie „paczek" i wspólne zbieranie kodów w walce o Barcelonę.
Rewolucyjnym zabiegiem w mechanice konkursu jest możliwość zbierania kodów przez teamy, czyli „paczki" - mówi Marek Piotrowski z FireFly Creation. Taki mechanizm zwiększa szansę na wygraną, a jednocześnie integruje uczestników konkursu. Dzięki temu udział w promocji nie jest jedynie indywidualnym zgłoszeniem, ale staje się wspólną zabawą budującą społeczność - dodaje.
Czas deklaracji się skończył, teraz liczy się działanie...
Inwestycja o wartości ponad 25 milionów euro pozwoliła na...
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...