Czołowy producent napojów izotonicznych w Polsce, w lutym br. podpisał kontrakt z drużyną Borussia Dortmund. To jeden z klubów założycieli niemieckiej Bundesligi i jednocześnie jeden z najbardziej utytułowanych niemieckich zespołów piłkarskich. Aktualny wicemistrz Niemiec, mobilizuje siły w walce o pozycje w lidze krajowej. Zawodników najbardziej wspierają kibice, którzy od zawsze byli największą wizytówką tego ambitnego klubu. W barwach Borussii Dortmund gra dwóch polskich zawodników: Łukasz Piszczek oraz Jakub Błaszczykowski.
Na mocy podpisanej umowy, w maju br. w polskich sklepach pojawi się limitowana seria napojów izotonicznych z logo BVB w cobrandigu z OSHEE. Unikalna edycja czarno-żółtych produktów w charakterystycznych kolorach BVB będzie dostępna w standardowych butelkach o pojemności 0,75 i 1 litra .
Formuła izotoników OSHEE, zawierająca mikro i makroelementy oraz witaminy z grupy B, zapewnia optymalne nawodnienie i szybki zastrzyk energii. Izotoniki OSHEE zawierają też witaminę z grupy E i niacynę. Stężenie osmotyczne napoju zbliżone jest do osmolalności ludzkich płynów ustrojowych, dzięki czemu jego wchłanianie jest dużo szybsze niż zwykłej wody. To wszystko powoduje, że Izotonik OSHEE to idealne uzupełnienie diety dla osób uprawiających sport.
Organizacja szkółki OSHEE BVB CAMP , w której będą mogli wziąć młodzi zawodnicy, zaplanowana jest na lipiec 2015r.Szczegóły naboru będą dostępne na stronie
www.oshee.eu już 23 maja.
-
Mamy nadzieję, że nawiązanie tej współpracy przyniesie obydwu stronom korzyści. Działania z kolejnym europejskim klubem piłkarskim wspierają nas w budowaniu pozycji Oshee w Europie – mówi Dominik Doliński, członek zarządu w Oshee.
-
W OSHEE widzimy silnego partnera rozwoju na tak ważnym rynku jakim jest Polska. Jesteśmy przekonani, że dzięki tej współpracy Borussia Dortmund zyska na popularności i zdobędzie więcej Polskich fanów piłki nożnej . "mówi Carsten Cramer, BVB Dyrektor Marketingu i Sprzedaży.
OSHEE planuje wykorzystanie nowego produktu w komunikacji marketingowej i w mediach społecznościowych. W kampanii weźmie udział trzech topowych playerów zespołu. Wartość kontraktu nie została ujawniona.
Borussia Dortmund to drugi po Realu Madryt europejski klub piłkarski, który został partnerem OSHEE.
Według badania Nielsen OSHEE jest liderem ilościowym na rynku izotoników w Polsce.