W ramach najnowszej kampanii Knoppers pojawi się na ekranach sieci kin Cinema City. Spot reklamowy Knoppersa - kinowa wersja telewizyjnego spotu „Dzień dobry" - emitowany będzie
w bloku reklamowym poprzedzającym bezpośrednio film „Seks w wielkim mieście", ale także przed innymi filmami przeznaczonymi głównie dla kobiecej widowni. Kampania przygotowana przez dom mediowy OMD rusza 20 czerwca i potrwa przez cały czas obecności „Seksu w wielkim mieście" na kinowych ekranach.
Dodatkowo Knoppers pojawi się także w sprzedaży w kinowych barkach Ciemna City.
Knoppers - chrupiący wafelek mleczno-orzechowy oblany z jednej strony czekoladą, w Polsce dystrybuowany jest przez firmę Storck. Specjalnie na potrzeby polskiego rynku w minionym roku zmieniono koncept reklamowy Knoppersa: jest on dedykowany młodym, aktywnym kobietom. Płynąca z niego energia ma je wspierać w ciągu wypełnionego zajęciami dnia.
tagi: Knoopers,Storck ,
Czas deklaracji się skończył, teraz liczy się działanie...
Inwestycja o wartości ponad 25 milionów euro pozwoliła na...
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...