Advertisement

Nieskategoryzowane

Kobiety wiedzą co dobre! - Kinowa kampania Knoppersa towarzyszy wejściu na duży ekran filmu „Seks w wielkim mieście"

Piątek, 18 lipca 2008
Oczekiwana od dawna pełnometrażowa wersja kultowego serialu wkracza na duży ekran. Wraz z nią w kinach debiutuje Knoppers: kampania w sieci Cinema City rusza 20 czerwca.

W ramach najnowszej kampanii Knoppers pojawi się na ekranach sieci kin Cinema City. Spot reklamowy Knoppersa - kinowa wersja telewizyjnego spotu „Dzień dobry" - emitowany będzie
w bloku reklamowym poprzedzającym bezpośrednio film „Seks w wielkim mieście", ale także przed innymi filmami przeznaczonymi głównie dla kobiecej widowni. Kampania przygotowana przez dom mediowy OMD rusza 20 czerwca i potrwa przez cały czas obecności „Seksu w wielkim mieście" na kinowych ekranach.

 

Dodatkowo Knoppers pojawi się także w sprzedaży w kinowych barkach Ciemna City.

 

Knoppers - chrupiący wafelek mleczno-orzechowy oblany z jednej strony czekoladą, w Polsce dystrybuowany jest przez firmę Storck. Specjalnie na potrzeby polskiego rynku w minionym roku zmieniono koncept reklamowy Knoppersa: jest on dedykowany młodym, aktywnym kobietom. Płynąca z niego energia ma je wspierać w ciągu wypełnionego zajęciami dnia.

tagi: Knoopers,Storck ,