Strona zawiera informacje handlowe dotyczące napojów alkoholowych i wyrobów tytoniowych, które przeznaczone są wyłącznie dla osób pełnoletnich prowadzących działalność gospodarczą w zakresie handlu napojami alkoholowymi i wyrobami tytoniowymi.
Prezentowane treści mają charakter informacji o produktach dostępnych w handlu a nie ich reklamy w rozumieniu ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356).
Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną treść artykułu.
Nowa Wyborowa – Polska ikona w nowoczesnej odsłonie
Poniedziałek, 20 kwietnia 2015
Począwszy od branży samochodowej, poprzez elektronikę, kończąc na przedmiotach codziennego użytku, a nawet segmencie przemysłowym – lubimy ciekawe rozwiązania w designie. I tylko prawdziwe ikony nie boją się zmian i podążają z duchem czasu. Tak jak Wyborowa, która właśnie zaprezentowała najnowszą butelkę! Jako jeden z najbardziej rozpoznawalnych na świecie polskich produktów odważnie sięga po najnowsze trendy we wzornictwie. Miękkie linie, prosty acz efektowny kształt, dbałość o najmniejszy nawet szczegół. Nowe opakowanie pozytywnie zaskoczy nawet najbardziej wymagających konsumentów.
Rainer Haak powiedział „Życie jest zmianą. Jeśli przestaniesz się zmieniać, przestaniesz żyć”. Ten cytat doskonale oddaje zmianę jaką przeszła najbardziej ikoniczna marka polskiej wódki – Wyborowa. Idąc z duchem trendów w designie i dążąc do najwyższej, światowej jakości, marka przedstawiła swoje odmienione oblicze. Nowa butelka to kwintesencja nowoczesnego, minimalistycznego wzornictwa i elegancji.
”Wyborowa to wódka, która wyznacza trendy, nie boi się podążać z duchem czasu. Dlatego zdecydowaliśmy na naprawdę odważny krok – po raz pierwszy od kilkudziesięciu lat całkowicie zmieniliśmy kształt butelki otwierając nowy, pasjonujący rozdział w historii marki. To ważny dla nas krok, ale myślę, że udało nam się połączyć w całość to, co w Wyborowej najlepsze – nowoczesny, międzynarodowy charakter i jakość premium, z której możemy być dumni”– podkreśla Maria Spuz-Szpos, Group Brand Manager Domestic Vodkas w Wyborowa Pernod Ricard.
To, co wyróżnia już z daleka nową Wyborową na tle innych marek, to jej wysokość i smukłość. Butelka jest bowiem wyższa niż większość dostępnych na rynku opakowań. Warto od razu zwrócić uwagę na wyjątkowy element w designie - dolną etykietę, na której znajduje się numer. Co istotne – nie jest to wyłącznie przypadkowy ciąg cyfr, ale absolutnie unikalny numer seryjny butelki. Każdy może mieć swoją własną, jedyną na świecie Wyborową! Po chwili uwagę zwracają także wysmakowane detale. Smukła linia „ramion” i prosty, cylindryczny kształt jest elegancki i ponadczasowy. Szyjka butelki zakończona została wysokim korkiem ozdobionym dodatkowo naklejką z napisem PURE POLISH RYE (tłum. czyste polskie żyto), co ma podkreślić fakt, że do produkcji Wyborowej użyto wyłącznie doskonałej klasy krajowe zboże. Główna etykieta zachowała rozpoznawalny na całym świecie wzór logotypu oraz granatową kolorystykę. Warto także zwrócić uwagę na staranne, wykonane z rzemieślniczą precyzją tłoczenia - WYBOROWA POLAND’S FINEST EXPORT. Zabieg ten podkreśla międzynarodowość i dumę płynącą z jednego z najlepszych polskich towarów eksportowych.
Jedynym niezmiennym element Wyborowej jest oczywiście sama wódka. Produkowana z najlepszego polskiego żyta uprawianego w kraju oraz krystalicznie czystej wody. Doceniana za wyjątkowy, czysty smak i wyrazisty charakter. Jako marka posiadająca oznaczenie „Polska Wódka” jest synonimem polskiej jakości i jednym z najpopularniejszych produktów eksportowych. Odmieniona Wyborowa będzie dostępna w wybranych punktach już w połowie kwietnia.
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.