OSTOYA to esencja polskiej naturyInspiracją do stworzenia nowego, unikatowego produktu w portfolio koncernu była polska natura oraz rejon Bieszczad. Na opakowaniu umieszczone zostało hasło „The Essence of Polish Nature” oraz wizerunek Połonin. W środku zamknięta została najwyższej jakości wódka, wytwarzana z bieszczadzkiej pszenicy. Prace nad produktem trwały blisko 2 lata.
„Postawiliśmy sobie ambitny cel – stworzenie pierwszej pszenicznej Polskiej Wódki w naszym portfolio. OSTOYA jest tworzona z najwyższej próby zboża pochodzącego z Bieszczad – jednego z najbardziej dziewiczych rejonów w Polsce, cały proces jej powstawania odbywa się na terenie Polski. Efektem naszych prac jest niezwykle kremowa i łagodna wódka, którą cechuje aksamitna tekstura, słodycz i długi rozgrzewający finisz” – powiedziała Dorota Durakiewicz, Senior Brand Manager Prestige Vodkas.
OSTOYA to Polska Wódka dla najbardziej wymagającychWprowadzenie nowego produktu premium do portfolio jest wynikiem konsekwentnej realizacji strategii premiumizacji oferty Wyborowa Pernod Ricard oraz umacniania i poszerzania oferty wódek.
„Bacznie obserwujemy polski rynek i zmieniające się trendy konsumenckie – Polacy poszukują produktów najwyższej jakości, spełniających ich rosnące oczekiwania, zarówno pod względem zawartości produktu, jak i designu. Jednym z wyróżniających się trendów jest zwracanie uwagi na miejsce pochodzenia. Polacy coraz częściej z dumą sięgają po polskie marki. Dlatego z nieukrywaną radością wprowadzamy do sprzedaży naszą nową markę OSTOYA, która spełnia wszystkie ustawowe kryteria, aby z dumą nazywać ją Polską Wódką. Oznacza to, że jest wytwarzana z polskich zbóż i w całości produkowana na terenie kraju” – tłumaczy Philip Ainsworth, Dyrektor Marketingu Wyborowa Pernod Ricard.
OSTOYA dla tych, którzy potrafią odetchnąćPremierze produktowej towarzyszy wsparcie sprzedaży oraz kampania marketingowa oparta na przekazie – ODETCHNIJ – nawiązująca do wizerunku produktu i pochodzenia jego najważniejszego składnika – bieszczadzkiej pszenicy. Autorem koncepcji kreatywnej jest Agencja IQ Marketing, projekt butelki powierzony został firmie Dragon Rouge. W toku prowadzonych działań pojawi się dedykowana strona internetowa oraz wyróżniające się w punkcie sprzedaży materiały POS. Kampania launchująca wspierana jest działaniami PR prowadzonymi przez agencję Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.
OSTOYA – 100% polska z międzynarodowymi sukcesamiAlkohol, którego koncepcja narodziła się w Polsce, produkowany jest z bieszczadzkiej pszenicy oraz wytwarzany w Zakładach Wyborowa Pernod Ricard w Zielonej Górze. W sprzedaży są dostępne warianty 0,5l oraz 0,7l, a także wariant prezentowy w ozdobnym kartonie. Sprzedaż obejmuje handel nowoczesny, tradycyjny oraz kanał
duty free. Od momentu premiery, OSTOYA otrzymała już srebrny medal podczas San Francisco World Spirits Competition – jednego z najbardziej prestiżowych konkursów w branży.
Więcej informacji na stronie: www.ostoyavodka.pl