„Ogromna ilość nadesłanych projektów oraz widoczne zaangażowanie młodych twórców, które zaowocowały tak kreatywnymi projektami napawa optymizmem. Pozwala nam to pozytywnie ocenić ideę konkursu i jednoznacznie stwierdzić, że wybrana przez Nestlé droga komunikacji z konsumentami, dająca im możliwość wypowiedzenia się i bezpośredniego wpływania na to, co dla nich wyprodukujemy, to dobre posunięcie. To dla nas potwierdzenie, że na polskim rynku istnieje taka potrzeba. Zwłaszcza, że konsumenci stają się coraz bardziej wymagający i chcą decydować o tym, co firma dla nich tworzy. Dając konsumentom możliwość pełnego zaangażowania się w ten proces mamy pewność, że powstałe w ich efekcie produkty będą w pełni dopasowane do ich potrzeb." - mówi Tomasz Leszko, Kierownik Marketingu Działu Lodów w Nestlé Polska.
Zwyciężczynią konkursu została pani Anna Miśkiewicz - studentka grafiki z Łodzi. Zaprojektowany przez nią lód o nazwie KREJZOL, to połączenie soczystej pomarańczy, dojrzałego kiwi oraz leśnej jagody pokrytej polewą jogurtową. To interesujące połączenie spowodowało, ze lód jest bardzo orzeźwiający. KREJZOL dostępny jest w sprzedaży już od kwietnia poszerzając asortyment lodów Nestle na 2008 rok dostępnych już za złotówkę.
tagi: Nestle , lody NEstle ,
W maju br. kawa mielona zdrożała rdr. w sklepach o 25,1%, a...
Z dumą informujemy, że HELIO S.A. została uhonorowana...
Mutti, włoska firma rodzinna i europejski lider na rynku...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...
W UE co roku wytwarza się ponad 2,2 mld t odpadów...
Nowa mapa drogowa mogłaby w tym pomóc...
Trwają prace nad uproszczeniami dla rolników...