Nowa kawa dostępna jest w trzech wariantach:
illy caffe (kawa czarna, bez mleka) - puszka 0,15 litra
illy cappuccino (zawartość mleka 35%) - puszka 0,2 litra
illy latte macchiato (zawartość mleka 35%) - puszka 0,2 litra
Dla partnerów handlowych producent przygotował nowy sprzęt ekspozycyjny i atrakcyjne materiały POS w punktach sprzedaży.
Sugerowana cena: 5,99 zł
W marcu br. Coca-Cola Hellenic utworzyła wraz z The Coca-Cola Company oraz illycaffe SpA trójstronną spółkę typu joint venture. Przedmiotem działania nowej spółki jest produkcja, marketing, sprzedaż i dystrybucja kawy gotowej do picia z segmentu premium. Kawa ta będzie oferowana pod marką illy we wszystkich krajach, w których działa Coca-Cola Hellenic.
Wprowadzenie na polski rynek nowej oferty przez Coca-Cola HBC Polska, spółkę-córkę Coca-Cola Hellenic jest pierwszym etapem realizacji planów nowego joint-venture.
W kwietniu ceny w sklepach wzrosły rdr. średnio o 5,6%, czyli...
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
W I kw. 2025 r. stwierdzono 9,3 tys. przestępstw kradzieży w...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...