Z początkiem maja br. Agata Mitchell, związana z firmą od 1995 roku, a od 2004 roku pełniąca obowiązki Dyrektora Sprzedaży w Kraft Foods Polska, objęła stanowisko Dyrektora ds. Rozwoju Sprzedaży Kraft Foods w Europie.
W związku z tą zmianą, stanowisko Dyrektora Sprzedaży w polskim oddziale firmy zostaje zlikwidowane, a osoby pracujące dotychczas z Agatą Mitchell będą podlegały bezpośrednio Stefanowi Golonka, Prezesowi Zarządu firmy.
Takie uplasowanie działu sprzedaży w strukturze firmy wskazuje na znaczącą rolę, jaką
Kraft Foods Polska przywiązuje do realizacji działań sprzedażowych.
tagi: Kraft Foods ,
Gala Liderów Rynku FMCG i Handlu po raz kolejny wyłoniła...
GK Specjał podsumowuje sukcesy i prezentuje strategię rozwoju...
Absurdów podatkowych nie brakuje...
Trwają negocjacje ws. długoterminowych ram...
Obniży za to skłonność pracodawców do podwyżek...
W lipcu ma być gotowy projekt wspólnej polityki rolnej po...
46,7% Polaków wierzy we wzrost rdr. swojej siły nabywczej...