Celem kampanii jest wzmocnienie pozycji konkurencyjnej marki Astra w segmencie premium oraz zaprezentowanie produktów firmy konsumentom świadomie wybierającym zdrowy styl życia.
Saszetki kawy niskodrażniącej Astra oraz herbaty Rooibos umieszczone zostały w eleganckim samplerze, który przenosi konsumenta w świat kawy i herbaty Astra, wprowadza klimat kolumbijskich plantacji, z których pochodzi kawa Astra - unikatowa ze względu na walory smakowe i prozdrowotne. Przekaz reklamowy zwraca uwagę na wyjątkowość kawy Astra, która w odróżnieniu od innych kaw na polskim rynku - zachowując pełną zawartość kofeiny - posiada zredukowaną ilość substancji drażniących naturalnie występujących w kawie.
Kampania promocyjna potrwa do końca czerwca.
tagi: Astra ,
Restauracje działające w sieci Sfinks Polska wypracowały w...
Anna Miernikiewicz objęła stanowisko Prezes Zarządu VIVE...
Rolnictwo może odegrać znaczącą rolę w niwelowaniu...
Impulsem dla szarej strefy są krajowe podwyżki akcyzy i...
Rada Ministrów przyjęła projekt nowelizacji ustawy o...
Nabór wniosków ruszy w sierpniu...
Kredyty udzielane firmom oraz ratalne mają się gorzej...