"Wyróżnienie to jest dla nas tym bardziej cenne, iż przyznawane jest na podstawie głosów konsumentów" - powiedziała Sylwia Mokrysz. ""Grzańce" stały się hitem na rynku w sezonie zimowym. Przy ich produkcji zastosowaliśmy unikalną technologię dodawania do torebek herbaty ekspresowej skapsułowanego alkoholu. Produkt ten praktycznie nie ma konkurencji na rynku."
Linia "Grzańców" to kolejny sukces rynkowy "Mokate". Niemal natychmiast od chwili wprowadzenia na rynek produkt ten wygenerował 20% wzrost całości sprzedaży firmy. Obecnie "Mokate" wprowadza "Grzańce" na rynki zagraniczne. Już teraz można powiedzieć, że herbaty te odniosły sukces w Czechach, na Słowacji i na Węgrzech.
tagi: Mokate , grzaniec mokate ,
Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu...
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki...
Wstępne obliczenia sugerują, że trwające fale upałów w...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...