Ideą kampanii jest otoczenie troską dziecięcych brzuszków. Spot reklamowy pokazuje mamę całującą brzuszek swojego maleństwa. Skomponowanie pełnowartościowej diety dla małego człowieka, to wielka sztuka. Brzuszek małego dziecka jest niewielki a musi pomieścić wiele ważnych dla jego rozwoju składników odżywczych. Gerber wie, co powinno znaleźć się w brzuszku, aby był pełen tego, co najlepsze. Wszystkie produkty Gerber dla niemowląt są przygotowywane bez dodatku soli i cukru.
Kampanię telewizyjną uzupełniają inne działania reklamowe w prasie parentingowej, kobiecej, punktach sprzedaży oraz w Internecie. Dodatkowo, przez cały rok sponsorowana będzie rubryka „Witajcie na świecie" w Gazecie Wyborczej.
Reklama telewizyjna oraz wszystkie formaty prasy zawierają logo programu Gerber Zdrowy Start w Przyszłość. Celem programu jest pomoc rodzicom we właściwym karmieniu dzieci i kształtowaniu u nich prawidłowych nawyków żywieniowych.
Od strony klienta kampanię nadzoruje Monika Sypek, Kierownik Grupy Produktów. Spot reklamowy przygotowała agencja Legend Group. Media zaplanował i kupił dom mediowy Mediaedge:cia.
tagi: gerber , Gerber kampania ,
Przedstawiciele Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol udzielili...
Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w...
Związek Polskich Przetwórców Mleka apeluje o utrzymanie...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...
W UE co roku wytwarza się ponad 2,2 mld t odpadów...