MLEKOVITA - prestiżowa firma mleczarska - „stawia na" innowacyjność. Jest otwarta na nowoczesność. Dlatego prężnie się rozwija. Systematycznie zdobywa rynek - tak krajowy, jak i zagraniczny. Z miesiąca na miesiąc wzrasta liczba stałych konsumentów produktów z logo przedsiębiorstwa. W bieżącym roku za innowacyjność MLEKOVITA została nagradzana już drugi raz. W lutym laur zwycięstwa przyznał firmie „Kurier Poranny".
MLEKOVITA w okresie 2006 - 2007 wprowadziła szereg innowacji: ekskluzywne wyroby w zakresie produktów świeżych oraz serów twardych i topionych, certyfikat Zintegrowanego Systemu Zarządzania ( ISO 9001, ISO14001, ISO 22000), pozwolenie na eksport do Rosji i wszystkich krajów świata, dwa patenty zgłoszone do Urzędu Patentów i pięćdziesiąt znaków towarowych zastrzeżonych w Urzędzie Patentowym, osiem licencji, dziesięć nowych technologii, stosowanie innowacyjnych metod i narzędzi w marketingu w zakresie komunikacji z konsumentem.
Forbes Executive Forum - to elitarne spotkanie ludzi biznesu, zorganizowane przez miesięcznik „Forbes" w Warszawie, w Hotelu Westin. Miało ono charakter wydarzenia. Poprzedzało wydanie kolejnego numeru magazynu i opierało się przede wszystkim na szeroko pojętej analizie kondycji polskiego rynku mleczarskiego na tle Unii Europejskiej. Na spotkaniu ogłoszono też wyniki rankingów „Forbesa" i wręczono nagrody. MLEKOVITA zwyciężyła w Rankingu Firm Mleczarskich.
Przedstawiciele Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol udzielili...
Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w...
Związek Polskich Przetwórców Mleka apeluje o utrzymanie...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...
W UE co roku wytwarza się ponad 2,2 mld t odpadów...