Znacznie zwiększył się zespół zatrudnianych profesjonalistów, przybyło doświadczenia. Pracownikom nadal nie brak entuzjazmu, firma równie prężnie się rozwija co kiedyś, ale jednak jest inna niż 5, 10 czy 15 lat temu. Dlatego też podjęto decyzję o zmianie logo i modyfikacji wizerunku. W przetargu wzięło udział 5 agencji. Po przeanalizowaniu złożonych ofert wybrana została Agencja Reklamowa S4 z Krakowa, która przygotuje dla TTI Poland logo oraz pełny system identyfikacji wizualnej.
tagi: TTI , Tobacco Trading International ,
Związek Polskich Przetwórców Mleka apeluje o utrzymanie...
W maju rdr. spadł ruch w placówkach sieci fast food – w...
W maju br. kawa mielona zdrożała rdr. w sklepach o 25,1%, a...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...
W UE co roku wytwarza się ponad 2,2 mld t odpadów...