Nieskategoryzowane

RADOŚĆ PŁYNIE Z GÓR - W NOWEJ KAMPANII HARNASIA

Wtorek, 06 maja 2008
Pod hasłem RADOŚĆ PŁYNIE Z GÓR rusza najnowsza kampania wizerunkowa marki Harnaś, z portfela Carlsberg Polska. Kampania prowadzona będzie od 12 kwietnia do czerwca na antenie największych ogólnopolskich stacji telewizyjnych. Nowy spot Harnasia świetnie podkreśla charakter marki Harnaś, orzeźwiającego piwa dla tych, którzy potrafią czerpią radość z życia.

„Reklamę rozpoczyna otwarcie piwa Harnaś, które równocześnie jest symbolicznym otwarciem świata Harnasia." - mówi Agnieszka Filek, Senior Brand Manager marki Harnaś. „Spadające z impetem wody górskiego wodospadu, wartka akcja filmu, atmosfera wspólnej zabawy - wszystko to przynosi skojarzenia z energią, aktywnością, czerpaniem radości z tego, co dzieje się wokół. To nieprzypadkowe skojarzenie. Harnaś to rześkie, górskie piwo, które przynosząc orzeźwienie, dodaje sił do dalszego działania. Mam nadzieje, że nasi konsumenci sięgając po Harnasia sami się o tym przekonają!" - dodaje Agnieszka Filek.

Autorem kreacji reklamy jest agencja Red8 Communications Group. Reklama została wyprodukowana przez studio filmowe Propeller Film. Animacja przygotowana została przez Studio Alien FX.

 

15 i 30 sekundowe spoty będą emitowane na antenie największych stacji telewizyjnych. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Media Direction OMD.

 

Równocześnie z rozpoczęciem kampanii telewizyjnej wprowadzone zostaną spójne z reklamą materiały POS, także wykorzystujące hasło RADOŚĆ PŁYNIE Z GÓR.

 

Kampania telewizyjna znajdzie odniesienie również na strony internetowej marki http://www.piwoharnas.pl/. Nowa odsłona strony opracowana została przez agencję interaktywną byss.pl

tagi: Harnaś , Harnaś kampania , carlsberg polska ,