„Reklamę rozpoczyna otwarcie piwa Harnaś, które równocześnie jest symbolicznym otwarciem świata Harnasia." - mówi Agnieszka Filek, Senior Brand Manager marki Harnaś. „Spadające z impetem wody górskiego wodospadu, wartka akcja filmu, atmosfera wspólnej zabawy - wszystko to przynosi skojarzenia z energią, aktywnością, czerpaniem radości z tego, co dzieje się wokół. To nieprzypadkowe skojarzenie. Harnaś to rześkie, górskie piwo, które przynosząc orzeźwienie, dodaje sił do dalszego działania. Mam nadzieje, że nasi konsumenci sięgając po Harnasia sami się o tym przekonają!" - dodaje Agnieszka Filek.
Autorem kreacji reklamy jest agencja Red8 Communications Group. Reklama została wyprodukowana przez studio filmowe Propeller Film. Animacja przygotowana została przez Studio Alien FX.
15 i 30 sekundowe spoty będą emitowane na antenie największych stacji telewizyjnych. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Media Direction OMD.
Równocześnie z rozpoczęciem kampanii telewizyjnej wprowadzone zostaną spójne z reklamą materiały POS, także wykorzystujące hasło RADOŚĆ PŁYNIE Z GÓR.
Kampania telewizyjna znajdzie odniesienie również na strony internetowej marki http://www.piwoharnas.pl/. Nowa odsłona strony opracowana została przez agencję interaktywną byss.pl
tagi: Harnaś , Harnaś kampania , carlsberg polska ,
Przedstawiciele Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol udzielili...
Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w...
Związek Polskich Przetwórców Mleka apeluje o utrzymanie...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...
W UE co roku wytwarza się ponad 2,2 mld t odpadów...