„Intensywny żółty kolor jest bezpośrednim nawiązaniem do wizualizacji butelek i puszek piwa Piast. Powiązanie skrzynki z marką podkreśla także dobrze widoczne logo Piasta, umieszczone na wszystkich czterech ściankach skrzynki. Dedykowana skrzynka zdecydowanie rozszerzy możliwości zastosowania tego opakowania w punktach sprzedaży, ułatwiając budowanie ekspozycji i zwiększając widoczność marki w sklepach. Jednocześnie standardy wymiarowe i pojemnościowe nowej skrzynki są zgodne z dotychczas stosowanymi, jej wprowadzenie będzie zatem dla detalistów bardzo proste." - mówi Jacek Stefaniak, Senior Brand Manager marki Piast. „Decyzja o nowej skrzynce jest kolejnym działaniem mającym na celu dalsze wzmacnianie wiodącej pozycji Piasta w regionie Dolnego Śląska" - dodaje Jacek Stefaniak.
Autorem wizualizacji nowej skrzynki jest Wren & Rowe Brand Design London, UK
tagi: piast , skrzynka piast ,
W tym roku Browar Okocim świętuje 180-lecie istnienia. Z tej...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...