„Intensywny żółty kolor jest bezpośrednim nawiązaniem do wizualizacji butelek i puszek piwa Piast. Powiązanie skrzynki z marką podkreśla także dobrze widoczne logo Piasta, umieszczone na wszystkich czterech ściankach skrzynki. Dedykowana skrzynka zdecydowanie rozszerzy możliwości zastosowania tego opakowania w punktach sprzedaży, ułatwiając budowanie ekspozycji i zwiększając widoczność marki w sklepach. Jednocześnie standardy wymiarowe i pojemnościowe nowej skrzynki są zgodne z dotychczas stosowanymi, jej wprowadzenie będzie zatem dla detalistów bardzo proste." - mówi Jacek Stefaniak, Senior Brand Manager marki Piast. „Decyzja o nowej skrzynce jest kolejnym działaniem mającym na celu dalsze wzmacnianie wiodącej pozycji Piasta w regionie Dolnego Śląska" - dodaje Jacek Stefaniak.
Autorem wizualizacji nowej skrzynki jest Wren & Rowe Brand Design London, UK
tagi: piast , skrzynka piast ,
Stokrotka ogłosiła dołączenie do zespołu nowej dyrektor...
Maspex Romania SRL, spółka należąca do Grupy Maspex...
Wygodne dostawy w ciągu maksymalnie 30 minut, bogaty wybór...
Na wysokich cłach stracą obie strony...
Na rynku pojawił się nowy rodzaj oszustwa...
Komisja szuka nowych źródeł dochodów...
Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...