Postacie ze świata Jupika - Jupik i Camelia pojawiając się na etykietach sprawiają, że dzieci z pewnością pokochają Jupik Aqua. Cały Team Jupika: Jupik, Reset, Camelia i Walker są natomiast bohaterami spotu TV.
Jupik Aqua o smaku cytryny, truskawki i jabłka to doskonała alternatywa dla napojów wysoko słodzonych - zawiera 15,2 kcal/100ml.
"Kofola wprowadziła wodę smakową, gdyż pragnie kontynuować swoją specjalizację
w napojach dla dzieci - mówi Marek Kmiecik Global Marketing Manager - Jupik to pierwsza marka dla najmłodszych na rynku polskim mająca w swoim asortymencie wodę smakową."
Jupik Aqua będzie dystrybuowany przez hiper i supermarkety oraz sklepy osiedlowe. Woda będzie sprzedawana w opakowaniach 0,5l oraz w zgrzewkach po 8 produktów w sugerowanej cenie: 1,99 zł za butelkę. Wejściu produktu będą towarzyszyć materiały POS w punktach sprzedaży (kosze na produkty, plakaty, listwy cenowe, wobblery) oraz konkurs na stronie www.jupik.com/aqua.
Pierwsze reklamy pojawią się w prasie handlowej już w kwietniu. Na maj i czerwiec zaplanowano intensywną obecność w prasie dziecięcej, Internecie i TV.
Kampania telewizyjna potrwa do maja do czerwca i będzie emitowana w kanałach ogólnopolskich przy programach dziecięcych oraz rodzinnych oraz w stacjach tematycznych dla dzieci. Za przygotowanie kampanii reklamowej odpowiada agencja PND Futura, media zaplanował i zakupił dom mediowy MindShare Polska.
tagi: Jupik,Kofola,Woda smakowa dla dzieci , nowość,nowa woda smakowa,wody smakowe, ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...