Nowości

Kofola wprowadza pierwszą wodę smakową pod marką dziecięcą.

Piątek, 18 kwietnia 2008
W kwietniu zadebiutuje w sklepach nowy brand - woda Jupik Aqua. Wprowadzeniu produktu towarzyszy intensywna kampania reklamowa.
Jupik Aqua to woda z sokiem owocowym, która orzeźwia i podtrzymuje aktywność.
Nie zawiera barwników czy substancji słodzących. Napój przeznaczony dla dzieci posiada innowacyjne zamknięcie - korek sportowy z membraną, która zapobiega wyciekaniu wody, nawet, gdy butelka jest odwrócona szyjką do dołu.

Postacie ze świata Jupika - Jupik i Camelia pojawiając się na etykietach sprawiają, że dzieci z pewnością pokochają Jupik Aqua. Cały Team Jupika: Jupik, Reset, Camelia i Walker są natomiast bohaterami spotu TV.


Jupik Aqua o smaku cytryny, truskawki i jabłka to doskonała alternatywa dla napojów wysoko słodzonych - zawiera 15,2 kcal/100ml.
"Kofola wprowadziła wodę smakową, gdyż pragnie kontynuować  swoją specjalizację
w napojach dla dzieci - mówi Marek Kmiecik Global Marketing Manager - Jupik to pierwsza marka dla najmłodszych na rynku polskim mająca w swoim asortymencie wodę smakową."


Jupik Aqua będzie dystrybuowany przez hiper i supermarkety oraz sklepy osiedlowe. Woda będzie sprzedawana w opakowaniach 0,5l oraz w zgrzewkach po 8 produktów w sugerowanej cenie:  1,99 zł za butelkę. Wejściu produktu będą towarzyszyć materiały POS  w punktach sprzedaży (kosze na produkty, plakaty, listwy cenowe, wobblery) oraz konkurs na stronie www.jupik.com/aqua.


Pierwsze reklamy pojawią się w prasie handlowej już w kwietniu. Na maj i czerwiec zaplanowano intensywną obecność w prasie dziecięcej, Internecie i TV.


Kampania telewizyjna potrwa do maja do czerwca i będzie emitowana w kanałach ogólnopolskich przy programach dziecięcych oraz rodzinnych oraz w stacjach tematycznych dla dzieci. Za przygotowanie kampanii reklamowej odpowiada agencja PND Futura, media zaplanował i zakupił dom mediowy MindShare Polska.

tagi: Jupik,Kofola,Woda smakowa dla dzieci , nowość,nowa woda smakowa,wody smakowe, ,