Postacie ze świata Jupika - Jupik i Camelia pojawiając się na etykietach sprawiają, że dzieci z pewnością pokochają Jupik Aqua. Cały Team Jupika: Jupik, Reset, Camelia i Walker są natomiast bohaterami spotu TV.
Jupik Aqua o smaku cytryny, truskawki i jabłka to doskonała alternatywa dla napojów wysoko słodzonych - zawiera 15,2 kcal/100ml.
"Kofola wprowadziła wodę smakową, gdyż pragnie kontynuować swoją specjalizację
w napojach dla dzieci - mówi Marek Kmiecik Global Marketing Manager - Jupik to pierwsza marka dla najmłodszych na rynku polskim mająca w swoim asortymencie wodę smakową."
Jupik Aqua będzie dystrybuowany przez hiper i supermarkety oraz sklepy osiedlowe. Woda będzie sprzedawana w opakowaniach 0,5l oraz w zgrzewkach po 8 produktów w sugerowanej cenie: 1,99 zł za butelkę. Wejściu produktu będą towarzyszyć materiały POS w punktach sprzedaży (kosze na produkty, plakaty, listwy cenowe, wobblery) oraz konkurs na stronie www.jupik.com/aqua.
Pierwsze reklamy pojawią się w prasie handlowej już w kwietniu. Na maj i czerwiec zaplanowano intensywną obecność w prasie dziecięcej, Internecie i TV.
Kampania telewizyjna potrwa do maja do czerwca i będzie emitowana w kanałach ogólnopolskich przy programach dziecięcych oraz rodzinnych oraz w stacjach tematycznych dla dzieci. Za przygotowanie kampanii reklamowej odpowiada agencja PND Futura, media zaplanował i zakupił dom mediowy MindShare Polska.
tagi: Jupik,Kofola,Woda smakowa dla dzieci , nowość,nowa woda smakowa,wody smakowe, ,
W maju br. kawa mielona zdrożała rdr. w sklepach o 25,1%, a...
Z dumą informujemy, że HELIO S.A. została uhonorowana...
Mutti, włoska firma rodzinna i europejski lider na rynku...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...
W UE co roku wytwarza się ponad 2,2 mld t odpadów...
Nowa mapa drogowa mogłaby w tym pomóc...
Trwają prace nad uproszczeniami dla rolników...