Nowości

Bulionetka do duszonych dań Knorr

Poniedziałek, 15 września 2014 Autor: Monika Dawiec,
Gulasze, potrawki, cielęcina lub wieprzowina z cebulką, kurczak z warzywami – Polacy uwielbiają dania duszone. Rocznie zjadamy aż 370 mln posiłków przyrządzonych w ten sposób*. Jednak często konsumenci mają problem z doprawieniem dania, które traci smak w dłuższym procesie duszenia. Wiedząc o tym, szefowie kuchni Knorr prezentują Bulionetkę do duszonych dań Knorr. Doskonale wydobywa ona smak domowych dań duszonych, podkreśla go i wzbogaca. Poleca ją sam Marco Pierre White, jeden z najsłynniejszych szefów kuchni na świecie.

Bulionetka do duszonych dań Knorr w trzech wariantach: do duszonych mięs, do duszonego kurczaka i do duszonych warzyw to odpowiedź marki na problemy, które konsumenci napotykają podczas przygotowywania potraw duszonych. Dłuższy proces obróbki mięsa, warzyw i innych składników, jakim jest duszenie, powoduje, że danie traci smak. Te trudności rozwiązuje Bulionetka do duszonych dań Knorr – nadaje głębię smaku, podkreśla i wzbogaca smak wszystkich składników. Sprawia, że danie będzie smakować doskonale. Konsumenci z pewnością poczują różnicę w smaku, jaką daje użycie Bulionetki Knorr.

Innowacyjna forma żelu
Bulionetka do duszonych dań Knorr jest niezwykle łatwa w użyciu. To produkt w innowacyjnej formie żelu, co sprawia, że idealnie rozpuszcza się w daniu. Może być użyta w różnorodnych potrawach, zarówno w tradycyjnych gulaszach, zrazach, bitkach, żeberkach czy gołąbkach, jak i w daniach kuchni świata, jak chili con carne czy risotto. Po kilkukrotnym zastosowaniu z pewnością konsumenci sami będą odkrywać jej kolejne możliwości i będzie ona stałym lokatorem ich kuchni. Ponadto Bulionetka do duszonych dań Knorr została skomponowana bez użycia konserwantów i sztucznych barwników, gwarantując najwyższą jakość produktu.

Poleca Marco Pierre White
Wprowadzeniu na rynek Bulionetki do duszonych dań Knorr towarzyszy kampania „Wzbogaca smak. Poczujesz różnicę”. Jej twarzą jest Marco Pierre White, jeden z najsłynniejszych szefów kuchni i niekwestionowany autorytet kulinarny. W spotach telewizyjnych, kampanii internetowej, w tym w mediach społecznościowych, oraz na materiałach POS będzie on zachęcał Polaków, by sami przekonali się, jak bardzo Bulionetka wzbogaca smak dań duszonych. Kampanię wspierać będzie także sampling prowadzony na szeroką skalę (milion próbek rozdysponowywanych w sklepach oraz przez internet) i działania PR.

* Menucheck Poland TNS 2013

tagi: Marco Pierre White , gotowanie , Knorr , Unilever Polska , bulionetka , dania duszone ,