Produkt dostępny jest w szerokiej gamie opakowań PET w tym w nowej butelce konturowej 2L, jak również w butelkach szklanych oraz w puszkach i unikalnych aluminiowych butelkach 0,25L. Szeroka dystrybucja obejmuje zarówno kanał nowoczesny, jak i tradycyjny.
Wprowadzeniu Coca-Cola Zero towarzyszy zintegrowana kampania marketingowa (TV, kino,
reklama zewnętrzna, Internet). Dla partnerów handlowych producent przygotował atrakcyjne
promocje i materiały reklamowe do wykorzystania w punktach sprzedaży.
Sugerowana cena na półce dla 0,5L PET: 2,85 zł.
Szczegółowe informacje o produkcie znajdują się na stronie http://www.cokezero.pl/
tagi: Coca-Cola,Coca Cola zero , coca zero ,
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Bartosz Olejarski został powołany na stanowisko Dyrektora...
W maju br. ceny w sklepach spożywczych wzrosły średnio rok...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...