Nowości

Coca-Cola Zero - nowa męska marka o niepowtarzalnym smaku Coca-Coli bez dodatku cukru

Piątek, 18 kwietnia 2008
W marcu br. Coca-Cola HBC Polska wprowadziła do sprzedaży nowy produkt dla mężczyzn - Coca-Cola Zero. Coca-Cola Zero to odpowiedź producenta na wzrastające zainteresowanie mężczyzn produktami typu light. Nowy napój nie zawiera cukru, a jednocześnie zachowuje unikalny smak Coca-Coli. Skierowany jest przede wszystkim do mężczyzn w wieku 20-29 lat. 
Coca-Cola Zero to oferta dla mężczyzn, którzy coraz bardziej świadomie chcą odżywiać się w oparciu o zrównoważoną dietę i poszukują napojów niekalorycznych.

 

Produkt dostępny jest w szerokiej gamie opakowań PET w tym w nowej butelce konturowej 2L, jak również w butelkach szklanych oraz w puszkach i unikalnych aluminiowych butelkach 0,25L. Szeroka dystrybucja obejmuje zarówno kanał nowoczesny, jak i tradycyjny.

 

Wprowadzeniu Coca-Cola Zero towarzyszy zintegrowana kampania marketingowa (TV, kino,

reklama zewnętrzna, Internet). Dla partnerów handlowych producent przygotował atrakcyjne

promocje i materiały reklamowe do wykorzystania w punktach sprzedaży.

 

Sugerowana cena na półce dla 0,5L PET: 2,85 zł.

 

Szczegółowe informacje o produkcie znajdują się na stronie http://www.cokezero.pl/

tagi: Coca-Cola,Coca Cola zero , coca zero ,