Produkt dostępny jest w szerokiej gamie opakowań PET w tym w nowej butelce konturowej 2L, jak również w butelkach szklanych oraz w puszkach i unikalnych aluminiowych butelkach 0,25L. Szeroka dystrybucja obejmuje zarówno kanał nowoczesny, jak i tradycyjny.
Wprowadzeniu Coca-Cola Zero towarzyszy zintegrowana kampania marketingowa (TV, kino,
reklama zewnętrzna, Internet). Dla partnerów handlowych producent przygotował atrakcyjne
promocje i materiały reklamowe do wykorzystania w punktach sprzedaży.
Sugerowana cena na półce dla 0,5L PET: 2,85 zł.
Szczegółowe informacje o produkcie znajdują się na stronie http://www.cokezero.pl/
tagi: Coca-Cola,Coca Cola zero , coca zero ,
Żabka oficjalnie otworzyła nowoczesne centrum logistyczne w...
Jak wynika z najnowszego raportu firmy technologicznej...
Dzięki podpisanej z Axpo Polska umowie route-to-market sklepy...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Inwestycje w maszyny i wyższa sprzedaż...
Eksperci zapowiadają, że nowe przepisy TFR i MiCA...
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....