Nowości

7UP – litowana edycja o smaku mojito

Poniedziałek, 18 sierpnia 2014 Autor: Monika Książek ,
Od początku sierpnia w sieciach handlowych: Carrefour, InterMarché, Elea, Auchan, Polo Market, Netto oraz Kaufland jest dostępna limitowana edycja napoju 7UP Mojito. Jest to jedyny napój gazowany wśród marek premium o smaku Mojito i pierwsza nowość marki 7UP w Polsce.
Dzięki wyjątkowej kompozycji limonki, mięty oraz 7UP, napój ma niepowtarzalny i niezwykle orzeźwiający smak. Od 25 sierpnia br. klienci będą mogli kupić 7UP Mojito także w sklepach Żabka. Nowy produkt będzie dostępny na rynku do wyczerpania zapasów.
Napój można kupić w jednolitrowym oraz dwulitrowym opakowaniu.
 
„Nowy 7UP o smaku Mojito to doskonałe orzeźwienie, dlatego idealnie sprawdza się w letnie dni i wieczory. Pozostaje tylko decyzja, czy nowy 7UP Mojito pijemy solo czy w miksie” 
– powiedział Michał Szewczyk, Brand Manager marek Mirinda, 7UP i Mountain Dew.
 

ORZEŹWIAJĄCY 7UP MOJITO Z MARKETINGOWYM WSPARCIEM

Wprowadzenie 7UP Mojito jest wspierane działaniami marketingowymi w wybranych punktach sprzedaży z wykorzystaniem materiałów POS (Point od Sale). Stworzono również stronę internetową dedykowaną 7UP Mojito, na której konsumenci mogą znaleźć informacje o produkcie oraz miejscach, gdzie można go kupić. 
 
Ponadto nowy napój będzie wspierany spotem reklamowym na kanałach VOD w Internecie. 

tagi: 7UP , PEPSICO , Mojito ,