- Temat był trudny ze względu na liczbę wymogów określonych przez organizatora - mówi profesor krakowskiej ASP Czesława Frejlich, przewodnicząca Jury, redaktor naczelna branżowego czasopisma 2+3D - Sądząc po sposobie podejścia do tematu, w konkursie wzięli udział głównie młodzi profesjonaliści i studenci ASP.
- To był doskonały pomysł - dodaje Sylwia Warnecka z Wawel SA - prace są niezwykłe. Nasze służbowe pomieszczenia przypominają teraz galerie sztuki współczesnej - uśmiecha się.
Cel konkursu - pozyskanie projektu ekspozytora o ciekawej formie - jest już bliski osiągnięcia. Autorom wytypowanych prac przedstawione teraz zostaną szczegółowe pytania i wytyczne do dopracowania projektu. Po spełnieniu tych wymogów autorzy otrzymają nagrody pieniężne. Spośród wytypowanych projektów jury wybierze jeden projekt, .Po jego szczegółowym dopracowaniu autor projektu otrzyma nagrodę główną-samochód.
Korzystanie z usług architektów, projektantów sztuki użytkowej i grafików w obszarze handlowym to właściwa droga. Firmy, które nie widzą korzyści płynących z takiej współpracy, są krótkowzroczne twierdzi Czesława Frejlich.
Dla młodych projektantów to także szansa na zaistnienie, zbudowanie swojego protfolio. Duża liczba konkursów adresowanych do grafików i projektantów sprawia jednak, że zainteresowaniem cieszą się tylko te najbardziej atrakcyjne.
A rezultaty? W przypadku konkursu firmy Wawel, być może będzie można podziwiać w polskich sklepach. Nowatorski ekspozytor częstujący klientów czekoladkami? Czemu nie ?
tagi: wawel konkurs , wawel ,
Inwestycja o wartości ponad 25 milionów euro pozwoliła na...
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Bartosz Olejarski został powołany na stanowisko Dyrektora...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...