Sklepy internetowe Tchibo mają łącznie ponad 5 milionów klientów. Na przykład sklep http://www.tchibo.de/ jest klasyfikowany jako piąty wśród portali e-commerce w Niemczech i ma prawie 18 milionów odsłon w miesiącu
Po udanym wprowadzaniu do Polski w 2006 r. nowego konceptu biznesowego Tchibo, opartego na połączeniu profesjonalnej wiedzy o kawie ze sprzedażą cotygodniowych kolekcji, otwarciu niemal 90 punktów sprzedaży, 30 stycznia br. zainaugurował działalność sklep internetowy www.tchibo.pl. Sklep internetowy Tchibo oferuje aktualne kolekcje tematyczne Tchibo, a także wybrany asortyment kawy (Tchibo Exclusive, Tchibo Family, Tchibo Gold Selection, Tchibo Espresso Gusto).
Oferta sklepu internetowego, podobnie jak tradycyjnych sklepów i stoisk Tchibo, zmienia się co tydzień. W każdą środę wprowadzana jest do sprzedaży nowa kolekcja tematyczna produktów Tchibo, zaskakująca klientów zarówno pomysłem, jak i cenami oraz świetną jakością towarów. Internauci w sekcji „Już za tydzień" mogą także zapoznać się z produktami, które będą sprzedawane w następnej kolekcji.
Otwarcie sklepu internetowego to kolejny krok w rozwoju firmy na rynku polskim, która planuje dalsze inwestycje, a także rozwój sieci stoisk i sklepów Tchibo. Firma chce również koncentrować się na zwiększaniu udziałów Tchibo w rynku kawy.
tagi: tchibo , sklepy tchibo ,
Maspex Romania SRL, spółka należąca do Grupy Maspex...
Wygodne dostawy w ciągu maksymalnie 30 minut, bogaty wybór...
Kurczący się rynek piwa może mieć poważne reperkusje –...
Na wysokich cłach stracą obie strony...
Na rynku pojawił się nowy rodzaj oszustwa...
Komisja szuka nowych źródeł dochodów...
Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...