Nowości

Romantyczne wieczory z Carte d’Or

Czwartek, 10 kwietnia 2014 Autor: Monika Dawiec,
Dla miłośników słodkich chwil we dwoje i poszukiwaczy wysublimowanych smaków Carte d’Or przygotował dwie nowości, które przyprawią o szybsze bicie serca nawet wytrawnych smakoszy.

Carte d’Or to marka, która od lat słynie z głębokich i zmysłowych smaków, wysokiej jakości składników i zaskakujących połączeń smakowych, wprowadzanych systematycznie co roku. W tym sezonie, poszukując inspiracji, Carte d’Or sięga do swych korzeni, do lat 70-tych, gdy pierwsi wytrawni smakosze mogli spróbować tych subtelnych w formie i wyrafinowanych w smaku lodowych deserów. Lody Carte d’Or, pierwotnie dostępne jedynie we francuskich kawiarniach, z czasem zagościły w domowych zamrażarkach koneserów smaku w całej Europie. Ale to właśnie do tych pierwszych chwil odwołuje się tegoroczna nowość w linii deserowej – Carte d’Or Truskawka z bezą. Deser nawiązując do tradycji wielkich lodziarni, został pieczołowicie ułożony w opakowaniu w formie sześciu waniliowo-truskawkowych rozetek, polanych truskawkowym sosem i delikatnie obsypanych kawałkami bezy pokrytej białą czekoladą. Jest to zarazem pierwsza odsłona nowych opakowań linii deserowej Carte d’Or, które od tego roku będą kusić przezroczystym wieczkiem, uchylając rąbek rozetkowej tajemnicy – kremowych lodów, aksamitnego sosu i chrupiącej posypki.

Carte d’Or - ikona lodów dla poszukujących wciąż nowych doznań smakoszy, którzy dzięki produktom marki mogą wyrazić swoją kreatywność na co dzień, przygotowała również nowość w linii monosmaków. Carte d’Or Orzech włoski to wyjątkowe lody o zdecydowanym smaku orzecha, w których znajdziemy także starannie dobrane, cudownie skarmelizowane chrupiące kawałki orzechów. Linia monosmaków zyskała w tym roku również nowe opakowania.

Carte d’Or wprowadza także zmiany w identyfikacji wizualnej. Odświeżone logo zostało pozbawione ramki, nabierając modernistycznego, złotego szlifu, rodem z paryskiej lodziarni. Nowe logo zdobi wszystkie nowe opakowania produktów marki.

tagi: Carte d’Or , lody , Unilever ,