O Promocji
Chiquita, wspólnie z wytwórnią 20th Century Fox, przygotowała ogólnoeuropejską kampanię skierowaną do dzieci i rodziców, której celem jest nagłośnienie wspólnego przedsięwzięcia obu firm poprzez promowanie zarówno zdrowej przekąski, jaką są banany, jak i najnowszej, familijnej produkcji - „Horton słyszy Ktosia!".
Mechanizm promocji w sklepach będzie polegał na oznaczeniu każdej kiści bananów Chiquita naklejkami z bohaterami filmu. Promocja będzie miała formę ogólnopolskiej loterii, w której można wziąć udział wysyłając SMS.
Aby wziąć udział w promocji, wystarczy kupić 1 kg bananów Chiquita, zachować paragon potwierdzający dokonanie zakupu i wysłać, w tym samym dniu SMS
z hasłem, które będzie się znajdowało na materiałach POS w sklepie.
Nagrodą główną w konkursie promocyjnym będą tropikalne wakacje na Sri Lance dla całej rodziny (4 osoby). Pozostałe nagrody to 50 zestawów składających
się z przenośnego odtwarzacza DVD wraz z zestawem 2 filmów DVD - „Epoka Lodowcowa" i „Epoka Lodowcowa 2" oraz 2000 pluszaków Horton.
Unikalna kampania, łącząca świeże owoce i premierę animowanego filmu,
to podkreślenie kluczowych przesłań marki Chiquita - banany to przede wszystkim zdrowa i smaczna przekąska. Celem promocji jest uatrakcyjnienie konsumpcji bananów szczególnie wśród dzieci, ale również i całej rodziny.
W Polsce kampania podzielona będzie na kilka etapów. Jako pierwsze ruszą działania PR koordynowane przez Edelman Polska w ramach, których Agencja przygotuje komunikację z mediami oraz będzie odpowiedzialna za aktywności dla najmłodszych na stronie http://www.chiquita.pl/.
Kreację, mechanizm promocji oraz towarzyszące jej działania wspierające, przygotowała agencja Ogilvy Action. Promocja będzie komunikowana poprzez kampanię radiową (w RMF FM, radiu ZET i sieci radia Eska), reklamę w prasie handlowej i materiały POS w sklepach. Za zakup mediów odpowiedzialna jest firma Brand Connection Sp. z o. o.
tagi: Chiquita,konkurs,promocja,banany ,
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Podczas jubileuszowej konferencji Forum Odpowiedzialnego...
Kolejny raz dobre praktyki Hochland Polska dotyczące...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...