Naprzeciw oczekiwaniom rodziców
Zawartość konserwantów i sztucznych barwników to główne czynniki wpływające na decyzję dorosłych podczas zakupu napojów dla dzieci. Wygrywają one zarówno z atrakcyjnym wyglądem opakowania, jak i przywiązaniem dzieci do danego produktu. Chcąc jeszcze lepiej dopasować się do oczekiwań grupy docelowej, producent napoju, firma Hoop Polska, opracowała nową formułę popularnego produktu.
Zaproponowanie produktu spełniającego oczekiwania zarówno dzieci - naszych bezpośrednich konsumentów, jak również rodziców, czyli osób podejmujących decyzję o zakupie wybranego napoju jest niemałym wyzwaniem – mówi Patrycja Giurko, Group Brand Manager firmy Hoop Polska. Dla dziecka najważniejszy jest smak napoju i wygląd opakowania. Dla rodziców liczy się skład produktu, a przede wszystkim - brak zawartych w nim konserwantów i innych sztucznych dodatków. Dużo pracy włożyliśmy w to, żeby spełnić potrzeby jednej i drugiej grupy konsumentów. I z dumą mogę przyznać, że się udało – dodaje Patrycja Giurko.
W lutym w sklepach pojawił się nowy napój Jupik w butelce 330 ml. Nie zawiera on konserwantów, co komunikowane jest na butelce widocznym, zielonym znakiem. Istotne jest także znaczne obniżenie kaloryczności każdego z produktów. Dzięki zastosowaniu stewii, czyli naturalnej substancji słodzącej, udało się osiągnąć wyśmienity smak przy obniżeniu o 40% wartości kalorycznej w 100 ml napoju.
To bardzo ważne, aby w czasach, gdy otyłość wśród dzieci jest coraz poważniejszym problemem, zaproponować najmłodszym napój smaczny i jednocześnie zdrowy – podsumowuje Partycja Giurko.
W marcu do sprzedaży wprowadzona zostaje również woda smakowa Jupik Aqua w odmienionych opakowaniach.
Dla większej radości dzieci
Marka Jupik w swoim odświeżonym portfolio oferuje pięć owocowych smaków: Jupik Cherry Cola, Jupik Multiwitamina, Jupik Truskawka, Jupik Jabłko i Jupik Owoce Ogrodowe oraz cztery smakowe wody smakowe: Jupik Aqua Truskawka, Jupik Aqua Cytryna, Jupik Aqua Malina i Jupik Aqua Jabłko.
Wprowadzone przez producenta zmiany, dotyczą także opakowań napojów Jupik i wody smakowej Jupik Aqua: nowa, bardziej poręczna butelka z wygodnym dozownikiem zdecydowanie lepiej będzie służyć dzieciom, nawet tym najmłodszym. Odświeżone zostało także logo marki, zyskując bardziej naturalne kolory i dynamikę, dzięki zastosowaniu grafiki z grupą bawiących się dzieci w tle.
Główne miejsce na etykiecie butelki zarówno napojów Jupik jak i wody Jupik Aqua, zajmuje owoc informujący o smaku. Kreską przypominającą grafitti namalowana została pływająca truskawka i truskawka na hulajnodze, jabłko kręcące hula-hop oraz surfujące zielone jabłko, nurkująca malina, skacząca do wody cytryna i grające w badmintona ananas i pomarańcza. Koncepcja opakowań ma stać się elementem odróżniającym markę od konkurencji oraz nawiązującym do naturalnej aktywności dzieci.
Na żółtych butelkach napojów Jupik wyeksponowane zostały dodatkowo dwa elementy: grafika informująca o braku konserwantów oraz o obniżonej kaloryczności. Z kolei na butelkach Jupik Aqua pojawia się znaczek informujący o zmienionej recepturze, nie zawierającej konserwantów.
Wprowadzenie do sprzedaży odświeżonych produktów z portfolio Hoop Polska - Jupik i Jupik Aqua wsparte zostanie szeroko zakrojoną kampanią promocyjną. Już od marca rozpocznie się kampania PR oraz intensywne działania w sferze Social Mediów, działania z blogerami, prasą handlową, kobiecą i parentingową. Kolejny etap komunikacji to kampania TV zaplanowana na okres maj - czerwiec 2014 oraz działania promocyjne w punktach sprzedaży.
Za kampanię PR odpowiada Agencja More PR, za działania Digital i Social Media Agencja OS3, zakupem mediów zajął się Dom Mediowy Havas Media, kampanię ATL przygotowała Agencja Hand Made, a nowe opakowania zostały opracowane przez Agencję Opus B Brand Design.Każdy z napojów Jupik dostępny będzie w cenie 1,99 zł, a każda woda smakowa Jupik Aqua – 2,19 zł.
tagi: Jupik , Hoop , napój , napoje , dziecko , dzieci ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...