Zmiana logo i szaty graficznej produktów marki Turek
Czwartek, 13 lutego 2014
Autor:
Monika Dawiec,
Nowe logo, nowoczesne i eleganckie, nawiązuje jednocześnie do tradycji i czerpanej z pokolenia na pokolenie wiedzy eksperckiej, gdyż rok 1935 to moment powstania Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Turku. Zmiana dotyczy także wyglądu opakowań i nazw produktów. Turek Camembert w nowym opakowaniu nazywa się Turek Aksamitny camembert – oddając kremowość i aksamitność sera pleśniowego. Turek Puszysty zmienia nazwę na Turek NaTurek – podkreślając, że każdy produkt tej linii zawiera jedynie naturalne składniki. Dotychczasowy Turek Świeży to Turek Świeży Smak – jego nazwa oddaje prawdziwy charakter tego produktu. Na opakowaniu podkreślona została informacja o braku substancji konserwujących. Planowane jest silne wsparcie marketingowe dla odświeżonej oferty produktowej marki Turek.
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.