Dwa nowe produkty – 100% Figa i 100% Malina – dołączyły do czterech najpopularniejszych smaków przetworów owocowych, dostępnych w linii Łowicz 100%: truskawki, porzeczki, brzoskwini i wiśni. Produkty z tej linii odpowiadają potrzebom konsumentów, którzy poszukują najlepszego owocowego smaku i urozmaicenia swoich codziennych posiłków, interesują się składem produktów oraz dokonują więcej świadomych wyborów.
Cechą wyróżniającą produkty Łowicz 100% z owoców spośród innych produktów jest brak kompromisów jakościowych: 100g owoców na 100g produktu, zastąpienie cukru zagęszczonym sokiem jabłkowym, intensywny zapach i smak produktów. Warto również zauważyć, że receptura nowego wariantu smakowego – Łowicz 100% z owoców figa – oparta jest o świeżą figę, nie suszoną.
Poszerzenie dobrze przyjętej linii 100% o nowe warianty smakowe ma na celu rozwój i pobudzenie całej kategorii oraz umocnienie marki Łowicz na pozycji lidera w produkcji i sprzedaży produktów dżemowych w każdej z kategorii, w której jest obecny. Niemal co druga złotówka wydawana na dżem w Polsce wydawana jest właśnie na produkty pod marką Łowicz (rynek dżemów; MAT 42,9%).
Oszczędną i elegancką szatę graficzną etykiet linii Łowicz 100% z owoców przygotowała agencja CzteryCzwarte Brand Design.
SMAKI:
- 100% Figa 220g
- 100% Malina 220g
Rekomendowana cena półkowa: 6,29 zł
tagi: dżem , Łowicz , Agros Nova ,
ZPPM podsumowuje osiągnięcia dla rolnictwa i sektora...
Od 12 czerwca Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego...
W maju br. liczba wizyt wzrosła rok do roku w każdym badanym...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...