Dwa nowe produkty – 100% Figa i 100% Malina – dołączyły do czterech najpopularniejszych smaków przetworów owocowych, dostępnych w linii Łowicz 100%: truskawki, porzeczki, brzoskwini i wiśni. Produkty z tej linii odpowiadają potrzebom konsumentów, którzy poszukują najlepszego owocowego smaku i urozmaicenia swoich codziennych posiłków, interesują się składem produktów oraz dokonują więcej świadomych wyborów.
Cechą wyróżniającą produkty Łowicz 100% z owoców spośród innych produktów jest brak kompromisów jakościowych: 100g owoców na 100g produktu, zastąpienie cukru zagęszczonym sokiem jabłkowym, intensywny zapach i smak produktów. Warto również zauważyć, że receptura nowego wariantu smakowego – Łowicz 100% z owoców figa – oparta jest o świeżą figę, nie suszoną.
Poszerzenie dobrze przyjętej linii 100% o nowe warianty smakowe ma na celu rozwój i pobudzenie całej kategorii oraz umocnienie marki Łowicz na pozycji lidera w produkcji i sprzedaży produktów dżemowych w każdej z kategorii, w której jest obecny. Niemal co druga złotówka wydawana na dżem w Polsce wydawana jest właśnie na produkty pod marką Łowicz (rynek dżemów; MAT 42,9%).
Oszczędną i elegancką szatę graficzną etykiet linii Łowicz 100% z owoców przygotowała agencja CzteryCzwarte Brand Design.
SMAKI:
- 100% Figa 220g
- 100% Malina 220g
Rekomendowana cena półkowa: 6,29 zł
tagi: dżem , Łowicz , Agros Nova ,
W tym roku Browar Okocim świętuje 180-lecie istnienia. Z tej...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...