Dzięki nowej owocowej linii Almette Fruit konsumenci jeszcze bardziej odczują przyjemność jedzenia serków puszystych i zainspirują się do jedzenia ich nie tylko na kanapce… Nowe owocowe smaki Almette zostaną wsparte szeroko zaplanowanymi działaniami promocyjno marketingowymi, a wśród nich znajdą się między innymi POS-y, prasa, telewizja, kino, PR, blogi, Internet, a także promocje i degustacje w punktach sprzedaży, szczegóły już wkrótce!
Za kreację i realizację kampanii dla owocowej linii Almette Fruit odpowiada agencja Grasp Group, a zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia.
tagi: Almette , ser , serek , Hochland ,
Choć polska gospodarka znajduje się obecnie w fazie...
Pomimo ogromnych strat wywołanych przez niedawną powódź...
To największa oferta publiczna w Polsce od 2020 roku, jedna z...
Ma być szybciej i sprawniej...
Nest Bank publikuje raport „Przedsiębiorcy w stanie...
Polacy tracą pieniądze, ponieważ ufają reklamom...
Polscy europosłowie mówią o kryzysie strefy Schengen...
Rekordzista wśród aktywnych płatników jest zadłużony ...