Dzięki nowej owocowej linii Almette Fruit konsumenci jeszcze bardziej odczują przyjemność jedzenia serków puszystych i zainspirują się do jedzenia ich nie tylko na kanapce… Nowe owocowe smaki Almette zostaną wsparte szeroko zaplanowanymi działaniami promocyjno marketingowymi, a wśród nich znajdą się między innymi POS-y, prasa, telewizja, kino, PR, blogi, Internet, a także promocje i degustacje w punktach sprzedaży, szczegóły już wkrótce!
Za kreację i realizację kampanii dla owocowej linii Almette Fruit odpowiada agencja Grasp Group, a zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia.
tagi: Almette , ser , serek , Hochland ,
W tym roku Browar Okocim świętuje 180-lecie istnienia. Z tej...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...