Przeprowadzone badania oraz testy konsumenckie pozwoliły na wyselekcjonowanie pożądanego smaku gwarantującego konsumentom niepowtarzalne wrażenia smakowe, pełne orzeźwienie i zaspokojenie pragnienia. Napoje gazowane o smaku pomarańczowym i cytrynowym cieszą się największym uznaniem wśród konsumentów, dlatego Jurajska zdecydowała się na wprowadzenie napoi właśnie w tych smakach.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom i zgodnie z misją „Jesteśmy dla Ciebie i Twojej rodziny...” teraz nowe produkty Fill będą dostępne w większym opakowaniu przy tej samej cenie, co za opakowanie 1,5L.
tagi: Jurajska SP,Fill,napoje,nowość ,
Żabka oficjalnie otworzyła nowoczesne centrum logistyczne w...
Jak wynika z najnowszego raportu firmy technologicznej...
Dzięki podpisanej z Axpo Polska umowie route-to-market sklepy...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Inwestycje w maszyny i wyższa sprzedaż...
Eksperci zapowiadają, że nowe przepisy TFR i MiCA...
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....