Przeprowadzone badania oraz testy konsumenckie pozwoliły na wyselekcjonowanie pożądanego smaku gwarantującego konsumentom niepowtarzalne wrażenia smakowe, pełne orzeźwienie i zaspokojenie pragnienia. Napoje gazowane o smaku pomarańczowym i cytrynowym cieszą się największym uznaniem wśród konsumentów, dlatego Jurajska zdecydowała się na wprowadzenie napoi właśnie w tych smakach.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom i zgodnie z misją „Jesteśmy dla Ciebie i Twojej rodziny...” teraz nowe produkty Fill będą dostępne w większym opakowaniu przy tej samej cenie, co za opakowanie 1,5L.
tagi: Jurajska SP,Fill,napoje,nowość ,
Polska Izba Handlu z zaniepokojeniem przygląda się...
Niemal co 3. przedsiębiorca w Polsce prognozuje pogorszenie...
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...