Nowości

Napój RC Cola Neo

Czwartek, 16 stycznia 2014 Autor: Monika Dawiec,
Napój RC Cola Neo oferuje pełnię smaku przy wartości kalorycznej obniżonej o połowę.

Spółka Royal Crown Cola International (RCCI), oddział Cott Beverages Inc., poinformowała na targach spożywczych Anuga 2013 (5–9 października, Kolonia, Niemcy) o wprowadzeniu na rynek napoju RC Cola Neo — coli o wyrazistym smaku i obniżonej o 50% wartości kalorycznej. Pozwoli to rozlewniom oferować dbającym o dietę klientom colę o pełnym smaku zawierającą tylko połowę kalorii. Napój jest słodzony stewią i cukrem trzcinowym. Został stworzony z myślą o coraz liczniejszej grupie konsumentów, którzy wybierają produkty zawierające zdrowsze składniki.

„Z wielką radością włączamy napój RC Cola Neo do rodziny wysokojakościowych produktów firmy RCCI” — powiedział Edmund O'Keeffe, prezes firmy Royal Crown International Cola. „Od dawna opracowujemy nowatorskie rozwiązania w segmencie napojów i należymy do grona twórców klasycznych produktów typu cola z zakładów w Columbus w Georgii, dlatego doskonale zdajemy sobie sprawę, że na tym ciągle zmieniającym się rynku ważna jest elastyczność. Aby odnieść sukces, rozlewnie muszą umieć rozpoznawać oczekiwania klientów oraz szybko i elastycznie na nie reagować. Chcemy ułatwić im osiągnięcie tego celu, dlatego stworzyliśmy napój RC Cola Neo”.

RC Cola Neo to bezpośrednia odpowiedź na dwa nakładające się na siebie trendy: konsumenci na całym świecie oczekują doskonałego smaku, a jednocześnie zwracają coraz większą uwagę na dietę i starają się wybierać produkty zawierające tylko składniki naturalne. Wynikający z tego popyt na napoje oferujące pełnię smaku przy mniejszej wartości kalorycznej doprowadził do wzrostu popularności składników takich jak stewia, które są mniej tuczące i w przeciwieństwie do sztucznych słodzików są produkowane z roślin. RC Cola Neo łączy obniżające kaloryczność właściwości stewii z klasyczną słodyczą zapewnianą przez cukier trzcinowy. 

„Stanęliśmy na wysokości zadania i wyprodukowaliśmy wymagający produkt, który pozwoli rozlewniom zadowolić konsumentów oczekujących napoju o doskonałym smaku, a jednocześnie zdrowszym składzie” — powiedział Richard Nachreiner, dyrektor ds. rozwoju produktów międzynarodowych firmy Royal Crown International Cola. 

Zespół ds. rozwoju pracujący nad napojem RC Cola Neo poświęcił prawie trzy lata, aby uzyskać produkt o tak wyjątkowych właściwościach. Stewia od zawsze była niewdzięcznym składnikiem dla wytwórców napojów, ponieważ jej posmak i bardzo specyficzny aromat trudno było wkomponować w popularne produkty przeznaczone na rynek masowy. Przy pracy nad RC Cola Neo firma RCCI wykorzystała ponad stuletnie doświadczenie w tworzeniu nowatorskich napojów, aby zwiększyć szansę osiągnięcia sukcesu na bardzo konkurencyjnym rynku napojów cola o średniej kaloryczności, który w branży jest postrzegany jako niezwykle wartościowy.

Aby pomóc rozlewniom przekuć w zyski popyt na pełnosmakowe napoje o niskiej kaloryczności, firma RCCI zapewniła szeroką gamę zasobów ułatwiających wprowadzanie coli RC Neo na rynek, w tym wytyczne dotyczące projektu zakładu, badań i rozwoju, zapewniania jakości, prowadzenia testów oraz wykorzystywania możliwości marketingowych. Materiały te pomogą rozlewniom zachować najwyższą jakość napoju na każdym etapie łańcucha produkcyjno-sprzedażowego. 

tagi: RC Cola Neo , napój , Spółka Royal Crown Cola International , RCCI , cola , stewia , cukier ,